ذبح 500 قربانی توسط خادمیاران کانون های خدمت رضوی استان تهران 


ذبح 500 قربانی توسط خادمیاران کانون های خدمت رضوی استان تهران 

تهران- ایرنا- سرپرست کانون های خدمت رضوی استان تهران از ذبح 500 قربانی با مشارکت خادمیاران رضوی و خیرین در عید قربان خبر داد و گفت: بخشی از گوشت های قربانی میان خانواده نیازمندان توزیع و بخشی دیگر جهت اطعام علوی در روز عید سعید غدیرخم استفاده خواهد شد.

به گزارش ایرنا از اعلام شامگاه جمعه روابط عمومی کانون های خدمات رضوی استان تهران، "علیرضا جانه" با اشاره به کمک خالصانه خیران تهرانی و خادمیاران در خدمت رسانی به نیازمندان و بهره مندی از کرامات رضوی بیان کرد: همزمان با عید قربان، خادمیاران رضوی با کمک خیرخواهان، توانستند ۵۰۰ راس گوسفند بهمراه ۲ راس گوساله را در روز قربان، قربانی کنند.

وی با تاکید بر اینکه بسته بندی گوشت های قربانی با رعایت نکات بهداشتی انجام شد، گفت: این بسته ها میان خانوارهای کم برخوردار تحت پوشش کانون های خدمت رضوی در مناطق و شهرستان های استان تهران در راستای کمک های مومنانه و مواسات و همدلی توزیع شد.

سرپرست کانون های خدمت رضوی استان تهران با بیان اینکه محرومیت زدایی و دستگیری از مستمندان از مهمترین اهداف خادمیاران رضوی است افزود: بخشی از گوشت های قربانی شده جهت اطعام علوی و توزیع غذای گرم میان مخدومان و خانواده های از قبل شناسایی شده تحت پوشش در روز عید غدیرخم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

جانه به انجام سنت حسنه قربانی در تمام طول سال با کمک خیران اشاره و عنوان کرد: خادمیاران و یاوران رضوی در مناطقه ۲۲ گانه تهران و ۱۳ شهرستان، بی وقفه و پرتلاش و به نیابت از امام مهربانی ها به یاری مستمندان و دستگیری از نیازمندان می روند تا در این خدمات رضوی گره از مشکلات نیازمندان باز کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش اسرائیل