فیلم لحظه قتل هولناک مرد جوان در بیمارستان کوثر سنندج / دادستان : قاتل دستگیر شد


فیلم لحظه قتل هولناک مرد جوان در بیمارستان کوثر سنندج / دادستان : قاتل دستگیر شد

حوادث رکنا: مرد جوان در بیمارستان کوثر سنندج به قتل رسید.

به گزارش رکنا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان گفت: ۶نفر از عوامل اصلی درگیری اخیر در بیمارستان کوثر سنندج که منجر به فوت یک نفر و مصدوم شدن تعدادی دیگر شده بودند، دستگیر و با قرار بازداشت موقت، روانه زندان شدند.

وی اظهار داشت: یکی از متهمان دستگیر شده از ضاربان اصلی فرد مقتول است که تحقیقات درباره وقوع این درگیری تا نتیجه نهایی ادامه دارد.

بازداشت متهمان اصلی پرونده بیمارستان کوثر سنندج

وی درباره علت این درگیری افزود: تعدادی از اهالی ۲روستای اطراف سنندج روز چهارشنبه پس از درگیری به دلیل اختلافات ملکی زخمی و مصدوم و به بیمارستان کوثر سنندج منتقل می‌شوند که طرف مقابل اختلاف آنها را تعقیب و در محیط بیمارستان با اسلحه سرد بار دیگر به آنان حمله ور می‌شوند که در این درگیری یکی از افراد بشدت مجروح و در بیمارستان فوت می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان با هشدار به متهمینی که در این حادثه دست داشته و متواری شده اند گفت: تمامی این افراد شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهند شد.

جباری با تاکید بر اینکه دستگاه غضا در برخورد با کسانی که امنیت و آرامش عمومی جامعه را دچار اخلال کنند هیچ اغماض و مماشاتی نخواهد داشت افزود: مردم استان اطمینان خاطر داشته باشند که مجرمین و متعرضین به امنیت و آرامش عمومی، هیچ راه فراری از دست قانون نداشته و دستگاه قضای استان بدون هیچ مسامحه‌ای بشدت با آنان برخورد خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
2 0

حجم ویدیو: 701.12K | مدت زمان ویدیو: 00:00:08

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک