اختلاف نظر و سلیقه نباید موجب هدر رفت انرژی‌ و ظرفیت‌های کشور شود


اختلاف نظر و سلیقه نباید موجب هدر رفت انرژی‌ و ظرفیت‌های کشور شود

آیت الله حسینی اختلاف نظرها و سلایق در اداره و مدیریت کشور را امری طبیعی دانست و گفت: این موارد نباید موجب هدر رفت انرژی‌ها و ظرفیت‌های کشور شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» در دیدار دبیر و اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: انقلاب و نظام در حوزه‌های مختلف توانست تمام دنیا را تحت تأثیر خود قرار دهد و همین تأثیرگذاری نظام و انقلاب موجب شده، دشمنان بر علیه آن فتنه و توطئه چینی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج گفت: پیروزی، مقاومت، رهبری و شعائر انقلاب همه امور غیر عادی هستند به همین خاطر می بینید در تمام دنیا انتخابات بدون کمترین حساسیت و به صورت عادی برگزار می‌شوند، اما هر زمان که در ایران انتخابات برگزار می شود تمام دشمنان نظام و رسانه‌های معاند برای کمرنگ کردن حضور مردم شبانه روز تلاش می‌کنند.

وی به هزینه‌های هنگفتی که دشمنان در این راه صرف می‌کنند اشاره کرد و افزود: این امر نشانگر عظمت، تأثیرگذاری و اقتدار انقلاب اسلامی در جهان است.

آیت الله حسینی یادآور شد: ما هم اکنون در شرایطی هستیم که مسئولین نظام باید به صورت شبانه روزی کار و تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: اختلاف نظرها و سلایق در اداره و مدیریت کشور امری طبیعی است، اما نباید موجب هدر رفت انرژی‌ها و ظرفیت‌های کشور شود و همگی باید در راستای حفظ وحدت تلاش و حرکت کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مستعد و مناسب در کشور و لزوم مدیریت صحیح آن ها، اظهار کرد: ما خواهان ارتباط منطقی با تمام دنیا هستیم و دلیل اینکه نمی‌خواهیم با آمریکا ارتباطی داشته باشیم این است که آمریکا زورگو، مستکبر و غیر قابل اعتماد است و به تمام ملل دنیا زور می گوید، لذا در برابر زیاده خواهی های آمریکا باید بایستیم.

آیت الله حسینی افزود: در برخی موارد مطالبات و خواسته‌ها از نظام و حاکمیت غیر منطقی و تحقق آنها ناشدنی است و باید نسبت به نگاه‌ها درباره مطالبات تجدید نظر کنیم.

امام جمعه یاسوج ضمن تاکید بر اینکه مسئولین نباید به مردم وعده‌ای دهند که قابل اجرا و عملی نباشد، اظهار کرد:به صورت مکرر به ائمه جمعه توصیه کرده‌ام که در خطبه‌ها از طرح خواسته‌ها و مطالبات غیر عملی خودداری کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه به دلیل نگاه نادرست و غیر منطقی به مطالبات، نظام هر چه هم به مردم خدمت کند باز هم نارضایتی وجود دارد.

آیت الله حسینی ضمن آرزوی توفیق برای دولت منتخب، گفت: همه ما وظیفه داریم دولت جدید را در اجرای برنامه‌هایش برای خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات کشور یاری و حمایت کنیم.

حجت الاسلام «محمد عبدی پور» هم در ابتدای این دیدار با تبیین برخی از ویژگی‌های جبهه پایداری از قبیل ولایت مداری، انقلابی بودن، اصرار بر شاخص‌های خط امام و رهبری، فساد ستیز بودن، خطاب به نماینده ولی فقیه، گفت: این جمعی به عنوان شورای مرکزی جبهه پایداری یک جریان انقلابی، ولایت مدار و سربازان رهبری معظم انقلاب هستند و از نماینده رهبری در استان توقع و انتظار دارند که همه جریان‌های انقلابی را مورد حمایت قرار دهید و اجازه ندهید که برخی افراد فقط خودشان را انقلابی بدانند و اکثریت مردم را غیر انقلابی تلقی نمایند که این کار باعث ظلم به نظام و اکثریت مردم خواهد بود.

دبیر جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: به لطف خدا و عنایت امام زمان (عج) و همت مردم، دولتی انقلابی انتخاب شد و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اجازه ندهد افرادی که روحیه انقلابی ندارند به اسم انقلاب و انقلابی گری بر مردم مسلط شوند.

وی گفت: باید مراقبت کنید افرادی در رأس امور قرار گیرند که انقلابی، از جنس مردم، ساده زیست، پاکدست، خوش سابقه، دارای روحیه‌ جهادی، خستگی ناپذیر و خدمت بی منت باشند و با مردم با تکبر برخورد نکنند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات