اجرای پویش «فقط به عشق علی(ع)» با همکاری بازاریان و اصناف


اجرای پویش «فقط به عشق علی(ع)» با همکاری بازاریان و اصناف

مدیر اجرایی بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران اجرای پویش ملی «فقط به عشق علی(ع)» خبر داد و گفت: این پویش با محور برگزاری جشنواره‌های تخفیفی و ارائه تخفیفات ویژه به مشتریان به مناسبت عید سعید غدیر اجرا می‌شود.

«مسعود امراللهی» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان از اجرای پویش ملی «فقط به عشق علی(ع)» خبر داد و اظهار کرد: این پویش از چهارشنبه، 30 تیرماه همزمان با عید سعید غدیر و آغاز دهه ولایت و امامت تا پایان این دهه اجرا می شود.

مدیر اجرایی بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران با بیان اینکه این پویش مردمی دو سه سالی است که به صورت مردمی اجرا می شود، گفت: عید غدیر خم به عنوان بزرگ ترین عید شیعیان نیازمند فرهنگسازی است از این رو، این پویش با محور برگزاری جشنواره های تخفیفی و ارائه تخفیفات ویژه اصناف به مشتریان به مناسبت عید سعید غدیر اجرا می شود.

دبیر پویش «فقط به عشق علی(ع)» ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که جامعه در پی شیوع کرونا به ویژه در حوزه اقتصاد به آنها مبتلا شده است، ترغیب اصناف و بازاریان به نذر غدیر را در دستور کار داریم تا علاوه بر تحفیفات در خریدهای مردم، اطعام غدیر، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و ... انجام شود.

امراللهی با بیان اینکه اجرای این پویش به همه بازارها و اتاق های صنفی سراسر کشور ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: فضاسازی رسانه ای از طریق انعکاس هر عمل خیری که برای غدیر انجام می شود نیز مورد تاکید است ما در سایت خبرگزاری اتاق اصناف نیز پوسترهای مرتبط با این پویش را بارگذاری کرده ایم تا عموم علاقمندان آنها را به دور از تجملات، دریافت و منتشر کنند.

وی تاکید کرد: از اوایل شیوع کرونا و در پی توصیه مقام معظم رهبری به کمک های مومنانه اصناف به میدان آمده و در عرصه های مختلف کمک کرده اند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)