سلفی مرگبار علی فتحی در دره ضحاک + فیلم و عکس


سلفی مرگبار علی فتحی در دره ضحاک + فیلم و عکس

حوادث رکنا: پسر نوجوان هشترودی هنگام سلفی گرفتن به دره قلعه ضحاک هشترود سقوط کرد و جان باخت.

سلفی مرگبار در قلعه ضحاک هشترود،هفته گذشته را بر اهالی این شهر تلخ کرد. در جریان ماجرای سلفی مرگبار یک نوجوان هنگام گرفتن سلفی مرگبار جان خود را از دست داد. بعد از اینکه جوان هشترودی هنگام گرفتن سلفی مرگبار از ارتفاع پرتاب شد و جان باخت. امدادگران هلال احمر جسد پسری را که در جریان سلفی مرگبار جان باخته بود تحویل خانواده اش دادند.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، دوربین گوشی اش را روی حالت سلفی گذاشت و در قسمت مرتفعی از قلعه ضحاک ایستاد. صورتش را کمی زاویه داد و لبخندی به دوربین زد. اما یکدفعه تعادلش بر هم خورد و از ارتفاع 150 متری به دره قلعه ضحاک هشترود سقوط کرد.

حالا سه روز از مرگ هولناک علی فتحی می گذرد. روز حادثه او به همراه خانواده اش به قلعه ضحاک هشترود رفته بود. به جایی خوش آب و هوا و یک ابنیه تاریخی که دیدارش نه تنها برای مسافران توریست بلکه حتی برای خانواده ای مثل فتحی که اهل و ساکن هشترود هستند هم جذاب است.

آن روز نسیم خنکی می وزید و تصویر رقص ابرها آن قدر دیدنی بود که هر مسافری را وسوسه می کرد چند عکس یادگاری بگیرد.

اما آخرین سلفی علی، هرگز تصویر لبخند او را ثبت نکرد.

کوهنوردان سقوط علی را هنگام سلفی مرگبار دیدند

کوهنوردانی که در همان حوالی بودند، لحظه سقوط علی را دیده بودند و زمانی که پدر و مادر علی سراسیمه دنبال پسرشان می گشتند، آن چند کوهنورد گفتند که یک جوان را در حالی که از ارتفاع 150 متری به انتهای دره سقوط کرد دیده بودند.

پدر علی که به جز علی دو دختر دارد، در سوگ از دست دادن تنها پسرش حال روحی خیلی بدی دارد. او به خبرنگار رکنا گفت:«بعد از سقوط فرزندم، امدادگران هلال احمر از مسیر صعب العبور به محل پرتگاه رفتند و با زحمت خیلی زیاد جسد پسرم را بالا آوردند.»

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 2.77M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان