روایت یک مقام اسرائیلی از جنگی که بین ایران و اسرائیل در جریان است!


روایت یک مقام اسرائیلی از جنگی که بین ایران و اسرائیل در جریان است!

رئیس اطلاعات نیروهای دفاعی رژیم صهیونیستی گفت کشور دائماً آماج تهدیدات سایبری است، و تلافی می کند. «سرلشگر تامیر هیمن» در کنفرانسی در «دانشگاه تل آویو» گفت: اسرائیل آماج تهدیدات دائم در عرصهٔ سایبری است و گاهی به این حمله ها با حمله پاسخ می دهد. ما قادریم بخش اعظم این تهدیدات را از طریق توانایی پیشرفته‌ٔ دفاعی دفع کنیم.

روایت یک مقام اسرائیلی از جنگی که بین ایران و اسرائیل در جریان است!

نواندیش: رئیس اطلاعات نیروهای دفاعی رژیم صهیونیستی گفت کشور دائماً آماج تهدیدات سایبری است، و تلافی می کند.

به گزارش آریا سعادتمند از سرویس بین الملل نواندیش، رسانه صهیونیستی تایمز اف اسرائیل در مورد جنگ سایبری بین ایران و اسرائیل نوشت: «سرلشگر تامیر هیمن» در کنفرانسی در «دانشگاه تل آویو» گفت: اسرائیل آماج تهدیدات دائم در عرصهٔ سایبری است و گاهی به این حمله ها با حمله پاسخ می دهد. ما قادریم بخش اعظم این تهدیدات را از طریق توانایی پیشرفته‌ٔ دفاعی دفع کنیم.

هیمن گفت مانند دیگر تهدیدات نظامی، دفاع به تنهایی تکافو نمی کند و برای حفظ برتری [تاکتیکی] اسرائیل بر دشمنان می بایست گام های افزونی برداشت.

هیمن تصریح کرد: آنها که از راه هوا، دریا، زمین، و یا سایبر به اسرائیل حمله می کنند، می بایست بدانند که تن به چه خطری می دهند.

او هشدار داد که «چنانکه بارها و بارها مشاهده شده، این حمله ها با پاسخ درخور مواجه خواهد شد.

هیمن همچنین گفت در جنگ ۱۱ روزهٔ اخیر میان اسرائیل و حماس در غزه، نیروهای دفاعی اسرائیل در کنار هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، برای برنامه ریزی و اجرای عملیات از منابع آنلاین بهره جسته است.

شیوهٔ فوق به مقامات اطلاعات ارتش امکان داد اعلام کنند کارزار غزه «اولین جنگ هوش مصنوعی» جهان بوده است.

هیمن این سخنان را در کنفرانس «هفته سایبری» دانشگاه تل آویو ایراد کرد که طی آن جایزه ای را به نمایندگی ارتش اسرائیل دریافت کرد. در این بین به نظر می رسد مقصود اصلی هیمن از این جنگ سایبری با ایران باشد و تهران و تل آویو خود را در جنگی سایبری ببینند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام