نگاهی به واکنش مردم به ازدواج نوید محمدزاده با فرشته حسینی


نگاهی به واکنش مردم به ازدواج نوید محمدزاده با فرشته حسینی

در روزهای گذشته خبر ازدواج نوید محمدزاده با فرشته حسینی یکی از مهمترین خبرهای مجازی بود، خبری که با واکنش‌های مثبت زیادی همراه بود در این بین اما عده‌ای ملیت عروس خانم را هدف گرفتند و در کامنت‌ها ابراز وجود کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ همه چیز از آنجا شروع شد که «نوید محمدزاده» با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از رابطه عاطفی با «فرشته حسینی»، بازیگر افغانستانی سینما و تئاتر در ایران، خبر داد. خبری که مثل بمب ترکید و در فضای مجازی با سرعت زیادی دست به دست شد.

همان دقایق اول که پست نوید محمدزاده داشت لایک و کامنت دریافت می کرد و باسرعت به اشتراک گذاشته می شد، مخاطبانش در اینستاگرام نظرهایشان را درباره این ازدواج فراملی بیان می کردند.

درعین حالی که بعضی دنبال کننده های نوید محمدزاده از این اتفاق ابراز خوش حالی می کردند و با ایموجی های گوناگون شادی شان را نشان می دادند، بعضی دیگر با استفاده از کلماتی ناپسند دراین باره اظهارنظر کردند.

گذشت تا اینکه ۴روز قبل نوید محمدزاده عکسی از دستان همسرش درحالی که حلقه ازدواج به دست دارد به اشتراک گذاشت و به صورت رسمی از ازدواجش با فرشته حسینی خبر داد. این پست او در اینستاگرام تا اولین روز مرداد، بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار لایک خورده و ۵۵ هزار و ۶۷۰ کامنت دریافت کرده است؛ کامنت هایی که بعضی شان پر از عشق و خوشبختی است، اما بعضی دیگر ملیت فرشته حسینی را هدف گرفته و حرف های ناشایست زیادی را خطاب به این زوج هنرمند بیان کرده اند.

حالا این سؤال پیش می آید که اگر فرشته حسینی از چشم رنگی های اروپا بود، آیا بعضی از دنبال کنندگان اینستاگرام نوید محمدزاده بازهم این حرف های ناشایست را بیان می کردند؟ چرا مردم شریف افغانستان در این سال ها که میهمان ما بوده و با سخت کوشی و تلاش زندگی گذرانده اند، همیشه مورد بی مهری بخش کوچکی از هم وطنان ما قرار می گیرند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو