رشد 2 درصدی صدمات ناشی از نزاع در چهارمحال و بختیاری


رشد 2 درصدی صدمات ناشی از نزاع در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری از افزایش 2 درصدی مراجعان نزاع نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در استان خبر داد و گفت: طی سه ماهه نخست سال‌جاری، تعداد 2318 نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی چهارمحال وبختیاری، علی سامان‌پور با بیان اینکه طی سه ماهه نخست سال‌جاری، تعداد پنج مورد فوتی ناشی از غرق‌شدگی به مراکز پزشکی قانونی استان گزارش شده است، اظهار کرد: از این تعداد، یک نفر زن و ۴ نفر مرد بوده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری افزود: مرگ ناشی از غرق شدگی در سه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲ مورد (یک زن و یک مرد) بوده، افزایش قابل توجهی داشته است .

وی یادآور شد: همچنین در سه ماهه اول امسال فوت ناشی از برق گرفتگی به مراکز پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری ارجاع نشده است .

سامان‌پور در ادامه از افزایش دو درصدی مراجعان نزاع در چهارمحال وبختیاری خبر داد و اظهار کرد: طی سه ماهه نخست سال‌جاری، تعداد ۲۳۱۸ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل معادل دو درصد افزایش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از کل مراجعان نزاع در سه ماهه نخست سال‌جاری تعداد ۶۲۳ نفر زن و ۱۶۹۵ نفر مرد بوده‌اند.

سامان‌پور در پایان گفت: این در حالی است که در سه ماهه نخست سال گذشته، تعداد ۲۲۶۹ نفر به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد، ۴۹۰ نفر زن و ۱۷۷۹نفر مرد بوده‌اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022