رجیستری تبلت لنوو در رویه مسافری از 2 مرداد 1400 آغاز شد


رجیستری تبلت لنوو در رویه مسافری از 2 مرداد 1400 آغاز شد

گجت نیوز کمیته راهبری طرح پیشگیری از قاچاق تلفن همراه و تجهیزات دارای سیم کارت اعلام کرد رجیستری تبلت لنوو از 2 مرداد در گمرکات ورودی کشور برای مسافران آغاز شد. در راستای اجرای مرحله دوم رجیستری دستگاه‌های سیم کارت خور طی روزهای گذشته رجیستری ساعت هوشمند، بارکد اسکنر، مبدل تلفن ثابت به سیار و PDA در... نوشته رجیستری تبلت لنوو در رویه مسافری از...

کمیته راهبری طرح پیشگیری از قاچاق تلفن همراه و تجهیزات دارای سیم کارت اعلام کرد رجیستری تبلت لنوو از ۲ مرداد در گمرکات ورودی کشور برای مسافران آغاز شد.

در راستای اجرای مرحله دوم رجیستری دستگاه‌های سیم کارت خور طی روزهای گذشته رجیستری ساعت هوشمند، بارکد اسکنر، مبدل تلفن ثابت به سیار و PDA در مبادی رسمی ورودی به کشور به اجرا رسید و اکنون نیز خبرها حاکی از آن است که طرح رجیستری تبلت Lenovo از ۲ مرداد ۱۴۰۰ برای مسافرانی که این نوع تبلت را به همراه دارند آغاز شده است.

آغاز رجیستری تبلت لنوو از ۲ مرداد ۱۴۰۰

بر اساس این طرح، آن دسته از مسافرانی که از ۲ مرداد ۱۴۰۰ از طریق مرزهای هوایی، زمینی و دریایی قصد ورود به کشور را دارند، در صورت داشتن تبلت Lenovo باید آن را پیش از خروج از گمرک ورودی با اظهار آن در بخش مسافری همان گمرک فرایند رجیستری دستگاه سیم کارت خور خود را به انجام برسانند.

همچنین بخش مسافری گمرک نیز بعد از بررسی غیر تجاری بودن تبلت لنوو همراه مسافر، با بررسی هویت و اوراق سفر فرایند رجیستری تبلت را انجام خواهد داد. گفتنی است رجیستری سایر برندهای تبلت در رویه مسافری نیز از ۹ مرداد آغاز خواهد شد. در ادامه تصویری از بخشنامه علی وکیلی، مدیر کل دفتر واردات گمرک ایران در این مورد را مشاهده می‌کنید:

رجیستری تبلت لنوو در رویه مسافری از 2 مرداد 1400 آغاز شدرجیستری تبلت لنوو در رویه مسافری از 2 مرداد 1400 آغاز شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید