قیمت گوشی پرچم‌دار گلکسی S22 سامسونگ چقدر خواهد بود؟


قیمت گوشی پرچم‌دار گلکسی S22 سامسونگ چقدر خواهد بود؟

علاوه بر افشاگری‌های متعدد حول مشخصات مختلف گوشی پرچم‌دار آینده سامسونگ، یعنی گلکسی S22 ، قیمت این محصول نیز به تازگی پیش‌بینی شده است. گلکسی S22 سامسونگ هنوز زمان زیادی تا عرضه گوشی هوشمند گلکسی S22 به بازار باقی مانده است. به همین دلیل، دائما شایعات و افشاگری‌های متعددی گاه و بی گاه پیرامون این […] نوشته قیمت گوشی پرچم‌دار گلکسی S22 سامسونگ...

قیمت گوشی پرچم‌دار گلکسی S22 سامسونگ چقدر خواهد بود؟

هنوز زمان زیادی تا عرضه گوشی هوشمند گلکسی S22 به بازار باقی مانده است. به همین دلیل، دائما شایعات و افشاگری‌های متعددی گاه و بی گاه پیرامون این محصول در فضای آنلاین منتشر می‌شود.

با توجه به همکاری سامسونگ و کمپانی Olympus، عمده گزارش‌های مختلف درباره گوشی پرچم‌دار آینده به مشخصات دوربین اشاره می‌کنند. البته صحبت در خصوص کاربرد تراشه قدرتمند اسنپدراگون و طراحی باریک این محصول نیز چندان کم نیست. اما تاکنون حرفی از قیمت احتمالی این اسمارت فون به میان نیامده است.

قیمت گوشی پرچم‌دار گلکسی S22 سامسونگ چقدر خواهد بود؟قیمت گوشی پرچم‌دار گلکسی S22 سامسونگ چقدر خواهد بود؟دوربین قدرتمند گلکسی S22 با همکاری المپوس

جدیدترین مشخصات لو رفته از گوشی Galaxy S22

طبق اخبار جدید، گلکسی S22 به کارت گرافیک AMD مجهز بوده که این دستگاه را به یک گوشی گیمینگ Xbox تبدیل می‌کند. به علاوه، اسمارت فون های سال 2022 سامسونگ، از جمله Galaxy S22 به سیستم خنک‌سازی محفظه بخار مجهز هستند که در گوشی‌های گیمینگ مورداستفاده قرار می‌گیرند.

دوربین زیرنمایشگری، مهم‌ترین ویژگی گلکسی اس 22 به شمار می‌آید. به لطف این فناوری و عدم وجود حفره در بالای نمایشگر، تجربه تمام صفحه در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

اطلاعات چندانی در خصوص باتری و قابلیت شارژ این محصول در دسترس نیست. اما ظاهرا سامسونگ قصد دارد مجددا قابلیت سریع 65 واتی را در گوشی پرچم‌دار آینده خود برگرداند.

قیمت گوشی پرچم‌دار گلکسی S22 سامسونگ چقدر خواهد بود؟قیمت گوشی پرچم‌دار گلکسی S22 سامسونگ چقدر خواهد بود؟گلکسی S22 Ultra

قیمت گوشی گلکسی S22 سامسونگ

با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده، قیمت گوشی جدید احتمالا مشابه با مدل‌های سری S21 خواهد بود. البته قیمت هر سه مدل سری S21 توسط سامسونگ به اندازه 200 دلار کاهش یافته و بعید است که به قیمت اصلی برگردد.

بدین ترتیب، می‌توان قیمت مدل‌های مختلف سری جدید را حدس زد. پس به احتمال زیاد، مدل معمولی گلکسی S22 با قیمت 799 دلار، و مدل‌های پلاس و اولترا به ترتیب با قیمت 999 دلار و 1199 دلار روانه بازار می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس