دانلود بازی اکشن نبرد روبات های زره پوش اندروید (+مود)


موبنا – با نصب Armored Squad: Mechs vs Robots برروی گوشی و یا تبلت اندرویدی تان می توانید یک بازی اکشن جالب با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا را تجربه کنید که در آن می توانید در نبرد نفس گیر روبات های جنگی و تانک ها شرکت کنید و علاوه بر این با کاربران دیگری از سراسر دنیا نیز به صورت آنلاین رقابت کنید! همانطور که گفته شده بازی Armored Squad: Mechs...

موبنا – با نصب Armored Squad: Mechs vs Robots برروی گوشی و یا تبلت اندرویدی تان می توانید یک بازی اکشن جالب با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا را تجربه کنید که در آن می توانید در نبرد نفس گیر روبات های جنگی و تانک ها شرکت کنید و علاوه بر این با کاربران دیگری از سراسر دنیا نیز به صورت آنلاین رقابت کنید!

دانلود بازی اکشن نبرد روبات های زره پوش اندروید (+مود)

همانطور که گفته شده بازی Armored Squad: Mechs vs Robots حالت های مختلف را شامل میشود، در حالت آنلاین می توانید به صورت چند نفره با کاربران سراسر جهان رقابت کنید و یا در حالت آفلاین بیش از 60 ماموریت و مرحله منحصر به فرد را پشت سر بگذارید! امکان استفاده از انواع و اقسام سلاح های مختلف مثل راکت انداز، شمشیرهای لیزری و … به صورت همزمان در بازی وجود دارد و قادرید با ان ها دشمنان را از بین ببرید و البته دشمنان نیز به سمت شما تیراندازی میکنند و قصد شکست شما را دارند و در صورت آسیب دیدن می توانید روبات تان را تعمیر و بازسازی کنید! اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید این بازی را امتحان کنید!

دانلود بازی اکشن نبرد روبات های زره پوش اندروید (+مود)

بازی Armored Squad: Mechs vs Robots تا به امروز حدود یک میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را کسب کند. در آخر اینکه، هر دو نسخه اصلی و مود بازی Armored Squad: Mechs vs Robots توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است!

دانلود بازی اکشن نبرد روبات های زره پوش اندروید (+مود)

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم – 129 مگابایت

دانلود فایل نصبی مــود بازی با لینک مستقیم – 110 مگابایت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی