پکیج تصفیه خانه فاضلاب اضطراری شهر کنارک به بهره‌برداری رسید


پکیج تصفیه خانه فاضلاب اضطراری شهر کنارک به بهره‌برداری رسید

پکیج تصفیه خانه فاضلاب اضطراری شهر کنارک به ظرفیت 900 مترمکعب در روز در هفته چهاردهم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

به‌گزارش ایسنا علیرضا قاسمی مدیرعامل آب و فاضلاب استان در حاشیه این مراسم گفت: احداث پکیج تصفیه خانه فاضلاب اضطراری شهر کنارک به ظرفیت ۹۰۰ مترمکعب در روز که عملیات اجرایی آن در شهریور سال ۹۹ آغاز شد امروز دوم مرداد ۱۴۰۰ با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این پکیج با هدف حذف و کاهش پارامترهای آلودگی پساب خروجی از ایستگاه پمپاژ c واقع در جنوب غربی شهر بطوریکه شاخص های آلودگی پساب خروجی به حد مجاز رسیدن به منبع پذیرنده آب های سطحی برسد اجرا شد.

مدیرعامل ابفای استان اذعان کرد: این پکیج جمعیتی بالغ بر ۵۰۰۰ نفر را تحت پوشش قرار داده، تعداد انشعابات تحت پوشش نیز ۱۱۰۰ فقره می‌باشد که تا کنون ۵۳۱ انشعاب نصب و واگذار شده است.

قاسمی عنوان کرد: با بهره برداری از این پروژه ۳۹ کیلومتر شبکه جمع آوری و خط انتقال و یک باب ایستگاه پمپاژ که در سنوات قبل با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال احداث شده به تصفیه خانه متصل و شهروندان شهر کنارک با شاخص بهره مندی ۱۳ درصد از مجموع، جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب بهداشتی بهره مند خواهند شد.

وی در خاتمه گفت: تعداد مشترکین در حال حاضر ۵۳۱ فقره است که با پروژه های در دست اقدام به ۱۵۰۰ فقره خواهد رسید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل