تمام عوامل درگیری بیمارستان کوثر سنندج دستگیر شدند


تمام عوامل درگیری بیمارستان کوثر سنندج دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان کردستان گفت: تمام عوامل درگیری بیمارستان کوثر سنندج که منجر به قتل یک نفر و زخمی شدن چند نفر شده بود در کمتر از 2 ساعت دستگیر شدند.

عبدالله فاتحی، امروز شنبه (۲مردادماه) در جمع خبرنگاران رسانه‌ها گروهی اظهار کرد: عصر روز چهارشنبه 30 تیرماه در یکی از روستاهای نزدیک پلیس‌ راه سنندج - کرمانشاه درگیری بین دو طرف اتفاق می‌افتد.

وی افزود: در این درگیری یک نفر زخمی شده و به بیمارستان کوثر سنندج انتقال می‌دهند.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان کردستان گفت: متاسفانه طرفین دعوا مبادرت به فراخوان بستگان خود می‌کنند که یکی از طرفین دعوا با تعداد زیادی از بستگان دوباره در بیمارستان کوثر با شمشیر، قمه و کتک با هم درگیر می‌شوند.

وی تصریح کرد: در این درگیری یک نفر دچار جراحت شدید می‌شود که در حین انتقال به بیمارستان‌ یکی از استان‌های همجوار فوت می‌کند و چندین نفر هم در صحنه درگیری دچار جراحت می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان کردستان افزود:‌ ضاربان این حادثه در کوتاه‌ترین زمان در همان سرصحنه دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

همچنین محمد جباری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان پیرامون درگیری در بیمارستان کوثر سنندج از صدور قرار بازداشت برای شش نفر در این زمینه خبر داد و اظهار کرد: تعدادی از اهالی دو روستای اطراف سنندج روز چهارشنبه پس از درگیری به دلیل اختلافات ملکی زخمی و به بیمارستان کوثر سنندج منتقل می‌شوند.

وی افزود: طرف مقابل اختلاف آن‌ها را تعقیب و در محیط بیمارستان با اسلحه سرد بار دیگر به آنان حمله ور می‌شوند که در این درگیری یکی از افراد به شدت مجروح و در بیمارستان فوت می‌کند.

جباری با هشدار به متهمینی که در این حادثه دست داشته و متواری شده اند، گفت: تمامی این افراد شناسایی شده و به زودی دستگیر شده اند.

وی افزود: یکی از متهمان دستگیر شده از ضاربان اصلی فرد مقتول است که تحقیقات درباره وقوع این درگیری تا نتیجه نهایی ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان تأکید کرد: دستگاه قضا در برخورد با کسانی که امنیت و آرامش عمومی جامعه را دچار اخلال کنند هیچ اغماض و مماشاتی نخواهد داشت.

جباری افزود: مردم استان اطمینان خاطر داشته باشند که مجرمین و معترضین به امنیت و آرامش عمومی، هیچ راه فراری از دست قانون نداشته و دستگاه قضائی استان بدون هیچ مسامحه‌ای به شدت با آنان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک