نیروی زمینی ارتش از لحاظ دانش نظامی در سطح بالایی قرار دارد


نیروی زمینی ارتش از لحاظ دانش نظامی در سطح بالایی قرار دارد

سنندج - ایرنا - فرمانده قرارگاه منطقه شمال غرب نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش از لحاظ دانش نظامی در سطح بالایی است و برخی کشورها در حوزه ساماندهی نظامی از ایران، الگو می‌گیرند.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ ستاد حاجیلو عصر شنبه در مراسم معارفه فرمانده تیپ ۲۲۸ متحرک هجومی شهید ابراهیم ثابت سقز اظهار داشت: استفاده از نیروهای جهادی، میدانی و انقلابی در ارتش از مطالبه گری های مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی با اقتدار، جزیره ثبات در منطقه است، اضافه کرد: به دلیل این اقتدار و آمادگی نیروها، دشمن همواره از مرزهای ما فاصله گرفته است.

فرماندار ویژه سقز نیز در این مراسم با بیان اینکه ارتش در سقز، آزموده عمل کرده و یار دولت و یاور مردم است، گفت: ارتش در کنار پاسداری از مرزها، در حوزه های اجتماعی و بحران هم بسیار آزموده در میدان حضور داشته است.

کامیل کریمیان اضافه کرد: نیروهای تیپ ۲۲۸ ارتش در این شهرستان در بحران هایی چون، سیل و کرونا از هیچ کوششی دریغ نکرده اند و به یاری مردم آمدند.

وی نیروهای تیپ ۲۲۸ سقز را افرادی توانمند برشمرد و خواست تا زمینه ارتقای آنان، فراهم شود.

ماموستا حسین حسینی، امام جمعه سقز نیز گفت: ارتش و سایر نیروهای نظامی و انتظامی برای حفاظت از آب و خاک کشور از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.

در این مراسم، سرهنگ عباس جمشیدی به عنوان فرمانده تیپ ۲۲۸ متحرک هجومی شهید ابراهیم ثابت سقز معرفی و از سرهنگ سرپرست مجموعه فرماندهی این تیپ تقدیر و عنوان شد از توانمندی وی در قرارگاه منطقه شمال غرب نیروی زمینی ارتش بهره گرفته خواهد شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه