بازداشت زن و شوهر بی آبرو در داراب / 112 نفر چه دیدند؟ + عکس


بازداشت زن و شوهر بی آبرو در داراب / 112 نفر چه دیدند؟ + عکس

حوادث رکنا: زن و شوهر بی آبرو با 112 شاکی در داراب بازداشت شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 112 فقره کلاهبرداری با وعده اعطاء وام کم بهره در داراب خبر داد و گفت: متهم به همراه همسرش تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار "یوسف ملک‌زاده" بیان کرد: تعدادی شاکی با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا داراب مراجعه و مدعی شدند شخصی به همراه همسرش در سال 95 با احداث صندوق قرض الحسنه و به بهانه پرداخت وام‌های کم بهره مبالغ زیادی از آنها دریافت و سپس متواری شده‌اند که رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

100 میلیارد کلاهبرداری با وعده اعطاء وام کم بهره

به گزارش رکنا، وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که متهمان پس از کلاهبرداری از 112 نفر شهروند از داراب متواری و در شهرستان مشهد خود را از دید پلیس مخفی کرده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به شهرستان مشهد اعزام و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند هر دو کلاهبردار که زن و شوهر بودند را در یکی از محلات در مخفیگاهشان دستگیر و به داراب انتقال دهند.

سردار "ملک‌زاده" با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به 100 میلیارد ریال کلاهبرداری از 112 نفر شهروند اقرار کردند، گفت: این زن و شوهر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کلاهبرداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنج عضو استان قم به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی "قاف" راه یافتند