خروج مرغ کشتار روز به خارج از استان تا 15 مرداد ممنوع است


خروج  مرغ کشتار روز به خارج از استان تا 15 مرداد ممنوع است

معاون اقتصادی استاندار با تاکید بر پلمب و جلوگیری از کشتار غیرمجاز مرغ در استان گفت: خروج مرغ کشتار روز به خارج از استان تا 15 مرداد ممنوع است.

«جهانگیر رستمزاد» در نشست ستاد تنظیم بازار استان با تشکر از همه عواملی که در فرایند تولید مرغ در استان دخیل هستند، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده، مدیریت، همفکری و همراهی همه دستگاه‌ها چالش خاصی در حوزه عرضه مرغ در بازار وجود ندارد.
وی با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی جوجه‌ریزی نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت: طبق برنامه ریزی بعمل امده، توزیع مرغ در ماههای اینده نه تنها نیاز استان را تامین می کند، بلکه می توان مازاد آنرا نیزبه استانهای همجوار صادر کرد.
معاون اقتصادی استاندار با تاکید بر پلمب و جلوگیری از کشتارهای غیرمجاز مرغ در استان، از دامپزشکی استان خواست برابر قوانین و مقررات نسبت به جمع‌آوری مکانهایی که افراد اقدام به زنده فروشی مرغ می‌کنند اقدام کند.
رستم‌زاد با تاکید بر اینکه مزارع جوجه ریزی باید با قیمت مصوب مرغداری ها را تامین کنند، گفت: در استان‌های دیگر اتحادیه های مرغداران پیگیر دریافت جوجه‌ریزی و نرخ های تعیین شده هستند، ضرورت دارد در استان نیز این ساز و کار فراهم اید.
رستم‌زاد با بیان اینکه ارسال هرگونه مرغ کشتار روز به خارج استان تا ۱۵ مرداد ممنوع است، گفت: دستگاههای متولی، بازرسی و نظارت بر اجرای این مصوبه نظارت داشته باشند.
وی در پایان با اشاره به ذخیره کالاهای اساسی و تشکر از تعامل و همراهی انبار داران گفت: خوشبختانه در ذخیره کالاهای استراتژیک و اساسی در استان هیچ مشکل و کمبودی وجود ندارد و مرغ و گوشت منجمد، گندم، شکر ، برنج و.. به مقدار کافی ذخیره‌سازی شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟