حربه جدید دشمن اینبار عفاف زنان مسلمان ایران را هدف گرفته است


حربه جدید دشمن اینبار عفاف زنان مسلمان ایران را هدف گرفته است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: دشمن به واسطه شکست های پیاپی در کارزار فشارهای اقتصادی، اینبار با هدف گرفتن حجاب و عفاف زن ایرانی مسلمان قصد در توطئه افکنی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی با تأکید بر اینکه هدف دشمنان تخریب هویت فرهنگی زن مسلمان است، ابراز داشت: در غرب چنین نشان داده می شود که برهنگی باعث پیشرفت زنان شده اما وقتی کمی دقیق تر نگاه می کنیم امنیت اجتماعی زنان در اروپا و آمریکا به شدت پایین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن انتقاد از عملکرد ضعیف برخی از مسئولین در اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در سطح استان و جامعه، تصریح کرد: انتظار می رود دولت آینده به مقوله حجاب و عفاف نگاه ویژه ای داشته باشد.

وی تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر دستور و حکم خداوند بکده و در موضوع حجاب باید به شکل صحیح و درست آن انجام شود و باید از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت کافی شود. مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: امروز زنان با حجاب بسیاری در کشور وجود دارند که در عرصه علم، فناوری و ورزش با حجاب کامل در رویدادها و مسابقات حاضر می شوند و الگوی زن مسلمان را به دنیا معرفی می کنند و این امر موضوع مهمی است.

احمدی افزود: زنان امروز نزدیک به ۵۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند و باید از ظرفیت های علمی و عملی آنان در حل موضوعات مختلف جامعه بهره برد و موضوع زن و عفاف حجاب نباید به دستاویز سیاسی برخی افراد برای اهداف کوچک تبدیل شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط