پارک شهدای محیط بان در تبریز افتتاح شد


پارک شهدای محیط بان در تبریز افتتاح شد

پارک شهدای محیط بان در کلانشهر تبریز با حضور مسئولان استانی و با دستان فرزند محیط بان شهید بهرام حنیفی افتتاح شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی در این مراسم، با قدردانی از تلاش‌های مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر کلانشهر تبریز، گفت: محیط بانان شهید جهادگران بی ادعا و مخلص حفظ محیط زیست هستند.

حسن عباس‌نژاد افزود: احداث این پارک فرصتی مناسب برای ارج نهادن به تلاش‌های خالصانه و بی ادعای شهدای محیط بان و همچنین فرهنگ‌سازی در راستای حفظ محیط زیست این موهبت عظیم الهی است.

وی گفت: در کشور یگان حفاظت محیط زیست 145 محیط بان شهید و در استان چهار شهید را تقدیم حفاظت از عرصه‌های طبیعی کرده است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه " امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست" گفت: مردم عزیز ایران و استان قدردان ایثار و فداکاری های محیط بانان شهید و جانباز و خانواده‌های معزز آنان بوده که اگر این ایثارها نبود محیط زیست و تنوع زیستی حفظ نمی‌شد همه‌ی ما در برابر این فداکاری و ایثار شهدا مسئول و مدیون هستیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت: تلاش ما بر این است که با انجام و تداوم چنین اقداماتی زمینه اشاعه فرهنگ ایثار در حفظ محیط زیست باشیم.

به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، این پارک با مساحت دو هکتار و با اعتبار 40 میلیارد ریال به همت شهرداری کلانشهر تبریز در دامنه کوه عینالی و آخر کوی شهید بهشتی تبریز با حضور مدیران و مسئولین استانی و با دستان فرزند محیط بان شهید بهرام حنیفی افتتاح شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه