فلاحی راد: میرهاشم حسینی توانایی کسب مدال المپیک را دارد


فلاحی راد: میرهاشم حسینی توانایی کسب مدال المپیک را دارد

تبریز - ایرنا - مربی میرهاشم حسینی، تکواندوکار ایرانی حاضر در المپیک توکیو، گفت: کسب مدال المپیک برای این تکواندوکار شایسته‌ و توانمند اهل شهرستان میانه‌ دور از دسترس نیست.

حسن فلاحی‌راد روز یکشنبه در یک گفت و گوی خبری افزود: حسینی تمرینات خوبی در هفته‌های اخیر داشته و از لحاظ جسمانی در بالاترین سطح آمادگی است و امیدوارم بتواند در توکیو به مدال دست یابد و روی سکو رود.

وی در مورد قرعه سخت حسینی در رقابت های المیپک توکیو گفت: هر چند قرعه بهتر از این هم می‌توانست باشد، اما ورزشکاری که نیت‌ش کسب مدال طلا است، نباید به قرعه توجه کند و فرقی نمی‌کند که در بازی اول یا فینال با سخت‌ترین حریف‌اش مواجه شود.

وی اضافه کرد: «لی هوون دائه» به عنوان رقیب حسینی، در رنکینگ این وزن در رده اول جای دارد، اما این کره‌ای هم قابل شکست دادن است.

وی یادآوری کرد: چه کسی فکر می‌کرد کره‌ای‌ها در وزن اول تکواندو که روز گذشته برگزار شد، حتی از کسب مدال هم باز بمانند.

مربی کارکشته و قهرمان پرور رشته ورزشی تکواندوی کشورمان ادامه داد: حسینی توانایی شکست دادن تمام حریفانش را در این وزن دارد و قبلا هم سابقه مغلوب کردن تکواندوکار کره‌ای را داشته است.

وی با اشاره به برتری حسینی مقابل رقیب تایپه ای خود در نخستین مسابقه اش گفت: حال حتی در صورت باخت حسینی مقابل لی کره‌ای، وی در جدول شانس مجدد می‌تواند برای کسب مدال برنز امیدوار باشد.

وی گفت: ۲ حریف اول حسینی در المپیک توکیو را آنالیز و توصیه‌های لازم را به وی کرده ام و امیدوارم دومین طلای کاروان ایران به دست وی کسب شود.

میرهاشم حسینی، تکواندوکار پرافتخار و مطرح کشورمان در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم مردان امروز در گام نخست برابر «هوانگ یو جن»، نایب قهرمان سال ۲۰۱۷ جهان از تایوان قرار گرفت و در یک مسابقه نفس گیر و دشوار با نتیجه ۱۸ بر ۱۵به پیروزی رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام