ایسنا از توفیقات و نقاط مثبت جهاد دانشگاهی است


ایسنا از توفیقات و نقاط مثبت جهاد دانشگاهی است

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: شکل‌گیری ایسنا و توسعه این رسانه تا به امروز به عنوان یک خبرگزاری غیردولتی، دانشجویی و کاملا آکادمیک و حرفه‌ای از توفیقات و نقاط مثبت جهاد دانشگاهی است.

کیانوش جهانپور در گفت‌گو با ایسنا با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در اقدامات نخستین خود گام‌های بلندی در حوزه توسعه آموزش و پژوهش و حتی زمینه‌های بهداشتی و درمانی در کشور برداشت، اظهار کرد: این درحالیست که در برخی از استان‌های کشور شاهد فعالیت‌های چشمگیر آزمایشگاه‌های و مراکز تحقیقاتی، آموزشی و فرهنگی وابسته به جهاد دانشگاهی و علوم پزشکی در حوزه سلامت هستیم.

وی اضافه کرد: شاید به رغم توفیقات خوبی که در برخی استان‌ها در این زمینه فراهم شد چنانچه حمایت و توجه بیشتری به جهاد دانشگاهی در حوزه سلامت می‌شد می‌توانست این موضوع گسترش و توسعه بیشتری پیدا کند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: امروز در وزارت بهداشت با آن سابقه مطلوبی که جهاد دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی وابسته به این نهاد مهم انقلابی در برخی استان‌های کشور این آمادگی را داریم که با حمایت همه جانبه از اقدامات توسعه‌ای، آموزشی و پژوهشی جهاد دانشگاهی در گام دوم انقلاب استفاده کنیم و مسیر توسعه سلامت و علوم وابسته به آن را فراهم کنیم.

جهانپور با تاکید بر اینکه ایسنا نقطه عطفی در تاریخ اطلاع رسانی و خبرگزاری‌های ایران بود، تصریح کرد: شکل‌گیری ایسنا و توسعه این رسانه تا به امروز به عنوان یک خبرگزاری غیردولتی، دانشجویی و کاملا آکادمیک و حرفه‌ ای از توفیقات و نقاط مثبت جهاد دانشگاهی است.

سخنگوی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت عنوان کرد: امروز ایسنا یکی از معتبرترین خبرگزاری‌های کشور محسوب می‌شود و بهترین همکاری‌ها و همیاری‌ها در طول این سالیان با نظام سلامت در راستای توسعه سلامت و ارتقای سلامت عمومی جامعه و ارتقای سواد و فرهنگ سلامت داشته است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم ایسنا با حمایت‌های دولتی و مردمی بتوانند جایگاه خود را بیش از این توسعه دهد و به عنوان الگوی اطلاع رسانی و آموزش عمومی برای خیلی از نهادها و جریان‌های غیردولتی و حتی در کشورهای منطقه قلمداد شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر