پاکسازی تبلیغات انتخاباتی تا نیمه مرداد


پاکسازی تبلیغات انتخاباتی تا نیمه مرداد

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان گفت: پاکسازی تبلیغاتی انتخابات 1400 در همدان ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود تا اواسط مردادماه به اتمام برسد.

مرتضی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه درصد زیادی از پاکسازی تبلیغاتی در شهر همدان انجام شده است، اظهار کرد: پاکسازی جاهای پرخطر مانند تیرهای چراغ برق و کابل‌های مخابرات سخت‌تر از بقیه قسمت‌ها است و بیشتر تبلیغات پاکسازی نشده مربوط به این نواحی هستند.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه نمی‌توان در این قسمت‌ها از آب استفاده کرد کار به سختی پیش می‌رود همچنین پاکسازی تبلیغات در نواحی بلند با مشکل مواجه است و شستشو در بعضی از قسمت‌ها باید با محلول‌های خاصی انجام شود.

رضایی با اشاره به اینکه پاکسازی در حاشیه شهر ادامه دارد، تصریح کرد: ایستگاه‌های اتوبوس از تبلیغات انتخاباتی پاکسازی شده‌اند و پاکسازی کامل دیگر قسمت‌های باقیمانده نیز تا اواسط مردادماه به اتمام می‌رسد.

وی درپایان با اشاره به اینکه ممکن است برخی از قسمت‌هایی که تبلیغات وجود دارد از دید کارکنان شهرداری دور بماند، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند موارد را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند تا شهر هرچه سریع‌تر از تبلیغات پاکسازی شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند