تامین سوخت زمستانی 12 هزار و 700 خانوار قزوینی در دستور کار قرار گرفت


تامین سوخت زمستانی 12 هزار و 700 خانوار قزوینی در دستور کار قرار گرفت

قزوین - ایرنا - تامین سوخت زمستانی 12 هزار و 700 خانوار قزوینی با جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفر از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، مصطفی صالحی، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین روز یکشنبه در جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت اظهار داشت: تامین سوخت مورد نیاز در مناطقی که از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند نمی‌باشند همه ساله مورد توجه قرار گرفته و خوشبختانه در سال های گذشته نیز با برنامه ریزی های از پیش تعیین شده استانی، مشکلی در این رابطه ایجاد نشده است.

وی ادامه داد: استان قزوین به لحاظ بهره مندی از گاز طبیعی در وضعیت مناسبی به سر می برد تا جایی که تنها ۱۲ هزار و ۷۰۰ خانوار این استان از وجود این نعمت بی بهره بوده که با اتمام عملیات گازرسانی به مناطق رودبار الموت شرقی و غربی و همچنین طارم سفلی، جمعیت بیشتری از این مساله بهره مند خواهند شد.

این مسوول امور شهری با تاکید بر ثبت نام متقاضیان انواع فرآورده‌های نفتی در سامانه سدف، افزود: متقاضیان در راستای توسعه خدمات الکترونیک و ضرورت کاهش مراجعات حضوری جهت درخواست سوخت مورد نیاز باید به سامانه سدف به آدرس http://NewTejaratAsan.niopdc.ir مراجعه و پس از ثبت نام و دریافت رمز یک بار مصرف ارسالی از طریق تلفن همراه خود، آن را وارد سامانه کرده و درخواست خود را ثبت کنند.

وی یادآور شد: از ۱۲ هزار و ۷۰۰ خانوار بدون گاز استان تاکنون حدود ۸۰ درصد آنها در سامانه سدف ثبت نام کرده و مابقی خانوارها نیز باید در اسرع وقت اقدام به این کار کنند.

مناطق کوهستانی و صعب العبور الویت نخست سوخت رسانی هستند

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین تاکید کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان موظف به تامین سوخت در مناطق کوهستانی و صعب العبور بوده و خوشبختانه تاکنون نیز مناطق مختلف استان مشکل خاصی را در طول فصل سرما نداشته‌اند.

صالحی با اشاره به برخی مشکلات ناوگان حمل و نقل سوخت استان، خاطرنشان کرد: شرکت پخش فرآورده های نفتی در این رابطه موظف شده تا نسبت به رفع معضلات موجود اقدام لازم را به عمل آورد و به دستگاه‌های اجرایی که دارای خودرو حمل سوخت می باشند نیز تاکید شده تا در موارد ضروری و نیاز به کمک این شرکت بیایند.

وی، الویت سوخت رسانی در استان را به مناطق کوهستانی، صعب العبور و روستاهای فاقد گاز مربوط دانست و گفت: به توزیع کنندگان سوخت در این مناطق نیز تاکید شده تا نسبت به ذخیره سازی سوخت زمستانی اقدامات لازم را به عمل آورده و میزان سوخت مورد نیاز خود را در اسرع وقت به اطلاع شرکت پخش فرآورده های نفتی استان برسانند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین اضافه کرد: با توجه به پیک مصرف انرژی، به توزیع کنندگان سوخت مایع نیز توصیه شده تا نسبت به تامین سوخت مورد نیاز و ذخیره سازی آن، به خصوص در حوزه کشاورزی اقدام لازم را به عمل آورده و در صورت بروز هرگونه مشکل موارد را به شرکت پخش فرآورده های نفتی اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس