ثبت اساسنامه جدید انجمن موسیقی کرمان با جدیت پیگیری می‌شود


ثبت اساسنامه جدید انجمن موسیقی کرمان با جدیت پیگیری می‌شود

کرمان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: فرآیند ثبت اساسنامه جدید انجمن موسیقی این استان برای ساماندهی انجمن‌های هنری در قالب جدید با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، محمدرضا علیزاده در نشست هیات مدیره انجمن موسیقی کرمان افزود: بر اساس اساسنامه جدید، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی رئیس هیات مدیره انجمن موسیقی نیست و انجمن از یک نهاد نیمه دولتی تبدیل به انجمن غیردولتی می شود.

وحید محمدی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: سه نفر از اعضای هیات مدیره انجمن مامور شوند تا مراحل ثبت قانونی انجمن موسیقی کرمان را انجام دهند.

در این نشست پس از بحث و تبادل نظر اعضای هیات مدیره انجمن با استعفای سورج یاسایی به عنوان رئیس سابق انجمن موافقت کردند و آریا انوشه ماهری به اتفاق آرا به عنوان سرپرست جدید انجمن موسیقی کرمان انتخاب شد.

همچنین از اعضای هیات مدیره قبلی، آریا انوشه ماهری، حمیدعسکری و علی عرفانی به عنوان هیات موسس جدید انجمن موسیقی استان کرمان معرفی شدند تا ثبت انجمن و تصویب اساسنامه جدید را تا مرحله پایانی پیگیری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...