خبرنگاران زنجانی 355 اثر به جشنواره هفتم مطبوعات استان ارسال کردند


خبرنگاران زنجانی 355 اثر به جشنواره هفتم مطبوعات استان ارسال کردند

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان گفت: 91 نفر از فعالان رسانه‌ای استان، آثار خود را در سایت جشنواره مطبوعات بارگذاری کردند.

یوسف ناصر در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با هفتمین دوره جشنواره مطبوعات استان زنجان، اظهار کرد: سال گذشته یعنی در ششمین دوره جشنواره مطبوعات استان، ۲۹۴ اثر به جشنواره ارسال شده بود و این در حالی است که در هفتمین دوره این جشنواره که امسال برگزار می‌شود، تعداد ۳۵۵ اثر در سایت جشنواره بارگذاری شده‌ است.

وی با بیان اینکه ۹۱ نفر از فعالان رسانه استان آثار خود را در سایت جشنواره بارگذاری کردند، افزود: تعداد آثار بارگذاری شده در بخش‌های مختلف به این‌گونه است که در بخش خبر ۲۹ اثر، گزارش ۷۶ اثر، عکس ۲۶ اثر، مصاحبه ۴۸ اثر، مقاله، یادداشت، سرمقاله ۶۷ اثر، طنز مکتوب ۷ اثر، تیتر ۷۱ اثر، طرح و کاریکاتور یک اثر و در بخش طراحی و صفحه‌آرایی ۳۰ اثر بارگذاری شده‌ است.

این مسئول با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان پایان یافته‌ است، تصریح کرد: با توجه به این آمار، به جز بخش طنز مکتوب و طرح و کاریکاتور، داوران می‌توانند در همه بخش‌ها سه انتخاب را داشته‌ باشند.

ناصر ادامه داد: شرایط شرکت در جشنواره مطبوعات در سال‌جاری نیز مانند سال گذشته بود. البته امسال موضوعات کرونا و مدافعان سلامت و ایثار و شهادت با محوریت کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان نیز به بخش جنبی جشنواره افزوده شده‌ است.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان، با بیان اینکه نحوه برگزاری اختتامیه جشنواره مطبوعات در استان، بستگی به شرایط کرونا در زمان برگزاری اختتامیه دارد، خاطرنشان کرد: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار، داوری آثار به زودی شروع می‌شود و اسامی برگزیدگان این دوره از جشنواره نیز همزمان با ۱۷ مردادماه (روز خبرنگار)، اعلام خواهد شد.

انتهاب پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس