اورژانس کشور تمام بالگردهایش را برای واکسیناسیون به کار گرفته‌است


اورژانس کشور تمام بالگردهایش را برای واکسیناسیون به کار گرفته‌است

تهران- ایرنا- رئیس اورژانس کشور گفت: تمامی 48 فروند بالگرد این نهاد در سراسر کشور را برای واکسیناسیون کرونا در اختیار گرفته‌ایم تا برای مناطقی که امکان حضور مردم در مراکز درمانی وجود ندارد، استفاده شوند.

پیر حسین کولیوند روز یکشنبه در حاشیه بازدید از ایستگاه های واکسیناسیون خودرویی تهران در جمع خبرنگاران افزود: به دستور وزیر بهداشت کادر اورژانس برای راه اندازی پایگاه های سیار و خودرویی وارد عمل شد.

وی یادآورشد: بیشترین این پایگاه ها در تهران قرار دارد و با توجه به صف های طولانی که ایجاد شده بود هم پایگاه های انفرادی احداث شد و هم تیم های عملیات ویژه ما در هر نقطه ای که صف طولانی تشکیل شود سریع وارد عمل می شوند و کار مردم را تسریع می کنند.

کولیوند اظهارداشت: ۱۷ مورد از این پایگاه ها در تهران راه اندازی شده اند و در دیگر نقاط کشور متناسب با نیاز و ازدحام مردم نمونه چنین پایگاه هایی فعال می شود.

رئیس اورژانس کشور گفت: کادر درمان حاضر در این پایگاه ها از نیروهای اورژانس هستند که در ساعت استراحت خود برای کمک به بهبود روند واکسیناسیون در این پایگاه ها حاضر می شوند و توان کار شبانه روزی دارند.

وی ادامه داد: همکاران مجاهدی هستند که خسته نمی شوند و با روحیه بالا در این کار مشارکت می کنند تا کمکی به واکسیناسیون و تمام شدن کرونا کرده باشند.

کولیوند با اشاره به افزایش ماموریت های کاری نیروهای اورژانس خاطرنشان کرد: حقیقت این است که در پیک پنجم هستیم و علاوه بر ماموریت های پیش پزشکی که داریم کووید ۱۹ هم به ماموریت ها ما اضافه شده است و تا سه برابر هفته های قبل پیک پنجم ماموریت می رویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم