2 فوتی ناشی از کرونا در ایلام ثبت شد


2 فوتی ناشی از کرونا در ایلام ثبت شد

ایلام - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: 2 فوتی ناشی از کرونا در 24 ساعت گذشته ثبت شد و مجموع فوتی های استان تا این لحظه به 818 نفر افزایش یافت.

دکتر محمد کریمیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۹ ابتلای جدید کرونا شناسایی شد و مجموع مبتلایان استان به ۴۲ هزار و ۸۰۳ نفر افزایش یافت.

وی افزود: ۸۴ بیمار جدید کرونایی نیز در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های موجود در استان به ۱۸۹ نفر افزایش یافت و ایلام با ۲۴ نفر، دره شهر ۲۱ نفر و مهران با ۲۰ نفر بالاترین آمار بستری جدید را به خود اختصاص دادند.

دکتر کریمیان با ابراز نگرانی از افزایش بستری ها و مبتلایان گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در استان به کمتر از ۵۰ درصد رسیده است و مردم با ساده انگاری و عدم رعایت سبب روند افزایشی بیماری شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: همچنین از بستری های جدید هشت نفر مربوط به آبدانان، پنج نفر دهلران، چهار نفر ایوان و ۲ نفر مربوط به بدره است.

دکتر کریمیان اظهار داشت: شهرستان های ایلام، دره شهر، مهران، آبدانان و چوار در وضعیت قرمز، دهلران و بدره در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی با بیان اینکه مجموع بهبودیافتگان کرونا استان ۴۰ هزار و ۷۸۰ نفر است، افزود: شهرستان های ملکشاهی، هلیلان، چرداول، سیروان، و ایوان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»