پلیمر جان دوباره‌ای به دوومیدانی داده است/ در حق تک رشته‌ای‌ها اجحاف می‌شود


پلیمر جان دوباره‌ای به دوومیدانی داده است/ در حق تک رشته‌ای‌ها اجحاف می‌شود

قهرمان پرش با ارتفاع ایران می‌گوید: اگر مثل گذشته امتیاز ورزشکاران تک رشته از 15 حساب شود، خیلی خوب خواهد شد.

سیاوش سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه با پرتاب ۲.۰۵ متر در نخستین مرحله مسابقات قهرمانی باشگاه‌های دوومیدانی قهرمان شده، اضافه کرد: رکوردم راضی‌کننده نبود و متاسفانه بین پرش‌های آخر یک آسیب‌دیدگی ریزی ایجاد شد و نتوانستم رکورد خوبی بزنم ولی خدا را شکر اول شدم.

وی تاکید کرد: با اینکه اول شدم اما از پرش‌هایم راضی نیستم و تلاش می‌کنم در مراحل بعدی رکوردم بهتر شود.

سلیمی در پاسخ به پرسشی که با نفرات برتر آسیا در این ماده چقدر اختلاف دارد؟ گفت: آسیا پرنده‌های خوبی دارد با پرش‌های بالای ۲.۲۵ متر که شانس ۱۰۰ درصد مدال حساب می‌شود و رکورد من ۲.۱۴ متر است.

این ورزشکار لرستانی تاکید کرد: رسیدن به نفرات برتر آسیا که مشکلی ندارد و با حمایت‌های باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد و هیئت دوومیدانی لرستان قطعاً نتایج بهتر می‌شود و آینده روشنی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه از نخستین سال تیمداری پلیمر(سال ۹۸) عضو این تیم بوده، تاکید کرد: ما ورزشکارها که هیچ حتی فدراسیون هم باید ممنون پلیمر باشد که جان دوباره‌ای به این رشته داده و از دوومیدانی‌کاران به خوبی حمایت می‌کند.

سلیمی با بیان اینکه صیامی عملکرد خوبی در فدراسیون داشته و تغییرات مثبتی در روند مسابقات ایجاد شده است، افزود: جا دارد برای ورزشکاران تخصصی و تک رشته مثل گذشته ۱۵ امتیاز حساب شود و افرادی که دو یا سه رشته هستند امتیاز از ۱۰ باشد و اگر این کار انجام شود هم باشگاه‌ها با میل و رغبت بیشتری برای جذب ورزشکارها اقدام می‌کنند و هم درآمد بچه‌های تک رشته بیشتر می‌شود.

وی تاکید کرد: اینجا در حق تک‌رشته‌ای‌ها اجحاف می‌شود و انشاءالله اگر این موضوع لحاظ شود خیلی خوب می‌شود و این درددل تمام ورزشکاران تک رشته‌ای است.

قهرمان پرش با ارتفاع گفت: از مربی‌ام رضا هدایتی برای تمام زحماتی که می‌کشد تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403