مشهد رنگ و نور دهه ولایت گرفت


مشهد رنگ و نور دهه ولایت گرفت

مشهد- ایرنا- مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: مشهدالرضا (ع) همزمان با ایام دهه ولایت فضاسازی و نورپردازی شده است.

سیدمحسن رهنمایی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: همزمان با آغاز دهه ولایت و امامت به منظور فضاآرایی، زیباسازی و نورپردازی مناطق مختلف شهر، اقدامات مختلفی در سطح شهر مشهد در حال انجام است که این اقدامات با فرارسیدن عید سعید غدیر خم به اوج خود می رسد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا، ۳۴ نشان "شمسه" ویژه ایام فرخنده دهه ولایت در نقاط مختلف شهر جانمایی شده و افزون بر هزار و ٣٠٠ عدد از پرچم های موجود در عرشه پل ها و میادین سطح شهر با استفاده از پرچم های الوان، مزین شده است.

رهنمایی ادامه داد: در حوزه نورپردازی و فضاآرایی شبانه شهر نیز علاوه بر روشن کردن بیش از ۲۳۰ هزار متر از ریسه های نوری سطح شهر، بیش از ۱۵۰ نشان نوری خورشیدی با موضوع تبریک دهه ولایت، نمایش طرح ویژه تبریک دهه ولایت با استفاده از ۱۰۶ چراغ گوبو و اکران ۴۰ عدد نشان نوری "یاعلی" در معابر منتهی به حرم مطهر رضوی انجام شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت خدمت رسانی به زائران و مجاوران حریم رضوی، شستشو و تنظیف معابر و خیابان‌های منتهی به حرم مطهر نیز به صورت روزانه و ویژه انجام می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)