6 چیزی که خانم‌ها برای شرکت در جلسات کاری به آن نیاز دارند


اگر به‌عنوان یک خانم شاغل در جلسات کاری زیادی شرکت می‌کنید باید بدانید که حضور در چنین جلساتی، آداب خاصی دارد. یکی از این آداب مدل لباس پوشیدن شماست. درست لباس پوشیدن و استفاده از اکسسوری‌های مناسب به شما کمک می‌کند در جلسه کاری خود موفق‌تر عمل کنید. این موضوع را جدی بگیرید و ادامه […]

6 چیزی که خانم‌ها برای شرکت در جلسات کاری به آن نیاز دارند

اگر به‌عنوان یک خانم شاغل در جلسات کاری زیادی شرکت می‌کنید باید بدانید که حضور در چنین جلساتی، آداب خاصی دارد. یکی از این آداب مدل لباس پوشیدن شماست.

درست لباس پوشیدن و استفاده از اکسسوری‌های مناسب به شما کمک می‌کند در جلسه کاری خود موفق‌تر عمل کنید. این موضوع را جدی بگیرید و ادامه این مطلب را بخوانید تا به شما بگوییم برای حضور در یک جلسه موفق کاری به چه چیزهایی نیاز دارید.

6 چیزی که خانم‌ها برای شرکت در جلسات کاری به آن نیاز دارند

یک عطر زنانه شیک و اصیل

بیشتر خانم‌ها عطر و ادوکلن را دوست دارند. اما شاید همه آن‌ها به اهمیت استفاده از آن در یک قرار کاری واقف نباشند. بد نیست بدانید که استفاده از عطر مرغوب در یک جلسه کاری که قرار است در آن با یک تیم مهم قرارداد ببندید موضوع بسیار مهمی است.

بوی عطر علاوه بر آن‌که ثابت می‌کند شما خانم اصیلی هستید، بیانگر این موضوع است که جزئیات در کار برای شما مهم است و به آن اهمیت می‌دهید. بنابراین اگر در جلسات کاری زیادی شرکت می‌کنید باید به‌عنوان یک خانم اهل کسب و کار از عطرهای مرغوب و درجه یک استفاده کنید.

یک جفت کفش چرم با پاشنه‌های نه چندان بلند

اگر جلسه کاری شما با گروهی از افراد حرفه‌ای برگزار می‌شود، یعنی کار و نتیجه مالی حاصل از آن بیش از سایر موضوعات مهم است. پس بهتر است یک جفت کفش چرم با رنگ‌های خنثی یا مشکی بپوشید که پاشنه‌های خیلی بلندی ندارد و موقع راه رفتن زیادی صدا نمی‌دهد.

پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند، زیادی براق یا پر از تزئینات نمادهای خوبی برای نمایش درجه حرفه‌ای وکار بلد بودن شما نیستند. ساده اما شیک بپوشید تا تمرکز فقط روی سواد، دانش و تجربه شما باشد.

یک مانتوی رسمی و شیک

منظور ما پوشیدن مانتوهای تیره، بدون تزئینات و کاملاً اداری نیست. باید مانتویی بپوشید که مناسب یک جلسه کاری باشد. اما می‌توانید تا جائیکه دوست دارید از رنگ‌های شاد استفاده کنید.

حواستان به ست بودن سایر اجزای تیپتان با مانتویی که می‌پوشید باشد. چون مانتو شاخص‌ترین عنصر تیپ یک خانم محسوب می‌شود و سایر اجزا و لباس‌ها باید با آن هماهنگ باشند.

یک شال یا روسری مرغوب

شاید باورتان نشود اما جنس روسری پیش از طرح و مدل آن توجه مخاطب را جلب می‌کند. بنابراین از پوشیدن شال و روسری‌های دم دستی و نامرغوب برای حضور در یک جلسه کاری مهم به شدت پرهیز کنید.

از نظر رنگ بهتر است پوشینه موهای شما مکمل رنگ مانتویتان باشد. همچنین می‌توانید آن را با رنگ کفشتان ست کنید. به هر حال حواستان باشد که اهمیت روسری یا شال را جدی بگیرید و برای انتخاب درست آن به اندازه کافی وقت بگذارید.

یک ساعت شیک، دو انگشتر ساده، یک دستبند

می‌توانید از هر رنگ و مدلی از اکسسوری‌های تزئینی استفاده کنید. اما بهتر است در یک جلسه کاری از تعداد کمی از آن‌ها استفاده کنید. شک نکنید که اصل و تقلبی بودن اکسسوری خیلی زود تشخیص داده می‌شود. پس اگر اکسسوری اصل ندارید، بهتر است برای قرار کاری خود اصلاً از آن استفاده نکنید تا این‌که بخواهید از مدل تقلبی و ارزان قیمت استفاده کنید.

یک کیف چرم زنانه مجلسی

منظور ما کیف‌هایی که برای شرکت در مراسم عروسی از آن‌ها استفاده می‌کنید نیست. کیف چرم زنانه مجلسی مناسب یک جلسه کاری، کیفی است که در نهایت سادگی، جنس بسیار مرغوبی دارد و هم زمان با سایر اجزای تیپ شما مانند مانتو و شال هماهنگ است.

البته این حساسیت در خصوص کیف پول شما نیز وجود دارد. بهترین انتخاب برای شما کیف چرم زنانه یا کیف پول چرم زنانه است تا اگر مجبور شدید در حین جلسه چیزی از آن خارج کنید، کیفیت، مرغوبیت و اصالت آن به بالاتر رفتن اعتبار شما کمک کند.

6 چیزی که خانم‌ها برای شرکت در جلسات کاری به آن نیاز دارند

برای خریدن یک کیف چرم زنانه مجلسی یا یک کیف پول چرم زنانه می‌توانید به فروشگاه رادین چرم مراجعه کنید. رادین چرم یک برند شناخته شده در زمینه تولید مصنوعات چرمی است که از مرغوب‌ترین نوع چرم، محصولاتی نظیر کیف چرم زنانه، کیف پول چرم زنانه، کیف چرم زنانه مجلسی و کیف و کمربند‌های مردانه تولید می‌کند.

قیمت محصولات چرمی رادین چرم (https://radincharm.com) نسبت به برند‌های مشابه بسیار رقابتی است. به همین دلیل به راحتی می‌توانید هر آنچه را که به آن نیاز دارید از بین محصولات این فروشگاه از جمله انواع کیف چرم زنانه انتخاب و خریداری کنید.

به عنوان یک زن قدرتمند در یک جلسه کاری حاضر شوید و در این راه با استفاده از محصولات اصیل و مرغوب، قدرتتان را به رخ دیگران بکشید.

امتیاز دهید: post

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید