مدیران با مثبت اندیشی برای گره گشایی از مشکلات صنایع تلاش کنند


مدیران با مثبت اندیشی برای گره گشایی از مشکلات صنایع تلاش کنند

قزوین -ایرنا- استاندار قزوین گفت: باید همیشه مدیران با مثبت اندیشی برای گره گشایی از مشکلات صنایع تلاش کنند وگرنه قفل‌ها و معضلات صنایع و واحدهای تولیدی بیشتر می‌شود.

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، افزود:مدیر خوب در شرایط فعلی اقتصادی کشور برای برون رفت از مشکلات چاره اندیشی می کند و گرنه واحدهای تولیدی دچار مشکلات و کارگران بیکار می شوند.

جمالی پور گفت:صنعتگران و فعالان اقتصادی در این شرایط، جهادگران خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و باید مدیران تمام تلاش خود را برای حل مشکلات آنها به کار گیرند.

وی با اشاره به جایگاه هیات خبرگان بانکی در حل مشکلات صنایع، افزود: مصوبات این هیات برای تمامی بانک‌ها لازم الاجرا بوده، چون مرجع قانونی رسیدگی به اختلافات بانکی همین هیات تعیین شده است.

استاندار قزوین با اشاره به مشکلات هلدینگ داروگر در قزوین، افزود: یک کمیته با محوریت معاون اقتصادی استاندار متشکل از مدیر کل اقتصاد و دارایی، مدیر کل امور دارایی استان و دستگاه‌های مرتبط تشکیل شود و مشکلات این شرکت مورد رسیدگی قرار گیرد.


رای هیات خبرگان بانکی درباره اختلافات بانک‌ها نافذ است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین نیز در این جلسه، گفت: هیات خبرگان بانکی منصوبان بانک مرکزی به لحاظ قانون هستند و باید موارد اختلافات بانکی را داوری کنند و رای آنها نافذ است و نیازی به مصوبه مجزا ندارد.

عیسی قبادی گفت:همه بانک ها موظف هستند رای هیات خبرگان بانکی را بپذیرند چون اعضای حاضر در این هیات از جنس بانکها هستند.

وی افزود: هرحکمی در این هیات صادر شد به مثابه قانون است و بانک ها باید همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

تمامی ظرفیت‌ها برای حل مشکلات صنایع استان قزوین به کار گرفته می‌شود

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین نیز در این جلسه گفت: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها حل مشکلات صنایع را در دستور کار قرار داده ایم و قطعا با تعامل مدیران می توانیم برای حل مشکلات آنها راهکار پیدا کنیم.

عزیزالله افضلی افزود:ما تمام توان خود را برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استان به کار گرفته ایم و از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در این زمینه له نحو مطلوب استفاده می کنیم.

وی با اشاره به مشکلات هلدینگ داروگر، گفت: تولی پرس یک برند ملی در استان است و باید نگاه ملی برای حل مشکلات این شرکت داشته باشیم.

در ادامه این جلسه مشکلات چند واحد تولیدی استان در زمینه تعلیق چک برگشتی، پرداخت تسهیلات، واگذاری زمین و... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی