مجوزهای سرمایه گذاری بی نام، فرصتی برای توسعه خراسان شمالی


مجوزهای سرمایه گذاری بی نام، فرصتی برای توسعه خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی گفت: تهیه مجوزهای سرمایه گذاری بی نام فرصتی است تا این استان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

محمدعلی شجاعی در جلسه فرصت‌های سرمایه گذاری بی نام که دوم مرداد ماه در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با تهیه این مجوزهای بی نام، فرصتی برای سرمایه گذار فراهم می‌شود تا با حذف مدت زمان پیگیری برای اخذ مجوزها، سریعاً کار خود را آغاز کند.

وی تاکید کرد: سامانه‌ای بدین منظور تهیه شده که در آن فرصت‌های سرمایه گذاری استان به همراه مجوزهای بی نام صادر شده قرار دارد و سرمایه گذاران از هرجای کشور و دنیا می‌توانند آن را مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه این سامانه هنوز به مرحله نهایی نرسیده و در حال اصلاح است، ادامه داد: این سامانه و معرفی فرصت‌ها سبب پیش افتادن خراسان شمالی از سایر استان‌ها می‌شود تا متقاضیان با رغبت بیشتری اقدام به سرمایه گذاری در استان کنند.

استاندار تاکید کرد: این سامانه باید به زبان انگلیسی نیز تهیه شود تا متقاضیان خارجی نیز به سادگی بتوانند به واسطه آن از فرصت‌ها و شرایط ویژه خراسان شمالی برای سرمایه گذاری مطلع شوند.

وی با انتقاد از طولانی شدن روند ایجاد این سامانه توسط مسئولان نیز افزود: مسئولان باید تمام توان خود را برای هرچه زودتر به نتیجه رسیدن این سامانه به کار گیرند، چرا که این موضوع یکی از عوامل توسعه استان خراسان شمالی است.

شجاعی خاطرنشان کرد: با تهیه مجوزهای بی نام سرمایه گذاری، متقاضیان داخلی و خارجی بسته به طرح مورد نظر، می‌توانند یک تا سه سال جلو بیفتند و از همان زمان حضور در استان، اقدامات عملیاتی خود را برای طرح مورد نظر انجام دهند.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا شرایط ویژه‌ای را برای سرمایه گذاران فراهم کنیم تا آن‌ها رغبت کنند سرمایه خود را به خراسان شمالی بیاورند، اگر شرایط ما همانند سایر استان‌ها باشد سرمایه گذار ترجیح می‌دهد سرمایه خود را به استان دیگری ببرد.

گفتنی است تاکنون ۷۵ فرصت سرمایه گذاری در استان احصاء و مجوزهای بی نام و استعلامات آن‌ها در سامانه سرمایه گذاری خراسان شمالی درج شده است و این سامانه پس از تکمیل و رفع نواقص آن رونمایی می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت