فرماندار: بیش از 58 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان کلیبر اختصاص یافت


فرماندار: بیش از 58 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان کلیبر اختصاص یافت

تبریز - ایرنا - فرماندار کلیبر گفت: امسال از محل اعتبارات ملی و استانی در مجموع 5٨ میلیارد و ٧٨6میلیون تومان اعتبار برای طرح‌های عمرانی، خدماتی و غیره این شهرستان اختصاص یافته است.

عدالت حاجی پور روز یکشنبه در جمع مسئولان شهرستان کلیبر، اظهار کرد: امسال میزان اعتبارات ملی و استانی شهرستان کلیبر نسبت به سال پیش افزایش ۲ برابری دارد.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته برای سال٩٩ شهرستان کلیبر، مبلغ ۴۴ میلیارد و ٣۶٩ میلیون تومان جذب شد که از این مقدار مبلغ ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن به توسعه و تکمیل طرح های آبرسانی شهرستان تخصیص یافته است.

وی گفت: امسال نیز از مجموع اعتبارات ملی، استانی و سایر منابع که به شهرستان کلیبر اختصاص یافته، مبلغ ۳۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای توسعه‌ی راه روستایی، ۱۳ میلیارد تومان برای توسعه‌ی عمران روستایی و ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای ایجاد زیر ساخت گردشگری از محل منابع شهرستانی و سفر وزیر گردشگری هزینه می شود.

وی اضافه کرد: امسال همچنین سه میلیارد تومان برای تکمیل مجتمع فرهنگی، ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل طرح های آبرسانی و یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای توسعه و عمران شهر کلیبر و آبش احمد، و غیره در نظر گرفته شده است.

شهرستان ۸۰ هزار نفری کلیبر در ۱۸۰ کیلومتری شمال شرق تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر