فراموشی غدیر سرمنشا تمامی مشکلات بشریت و جامعه جهانی است


فراموشی غدیر سرمنشا تمامی مشکلات بشریت و جامعه جهانی است

تبریز - ایرنا - فرمانده سپاه میانه واقعه کربلا را نتیجه جریان سقیفه دانست و گفت: سقیفه و فراموشی غدیر، سرمنشا تمامی مشکلات بشریت و جامعه جهانی است.

به گزارش ایرنا، حسین محمدی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت دهه ولایت و امامت، با یادآوری این نکته که عده ای پس از واقعه غدیر و رحلت پیامبر(ص) تمامی زحمات خود برای اسلام را با ایستادن در برابر ولایت از بین بردند، بر تکرار تاریخ متذکر شد و اظهار کرد: در عصر کنونی نیز عده ای از یاران بااخلاص امام خمینی(ره)، مسیر خود را گم کرده و با فاصله گرفتن از ولایت موجب تضعیف اسلام، قرآن و تشیع شده اند.

وی گفت: اگر کلام نورانی ولایت در جامعه جاری و ساری گردد، هیچ مشکل غیر قابل حلی در کشور وجود نخواهد داشت و بروز مشکلاتی همچون قطعی برق و بی آبی در خوزستان، نتیجه بی تدبیری ها و بی توجهی به فرمایشات راهگشای رهبری است.

وی افزود: سعادتمندی جامعه در گرو پیروی از ولایت است و نتیجه بی توجهی به ولایت جز خانه نشینی و شهادت علی(ع) و دیگر ائمه معصومین(ع) و انحراف و بدبختی مردم چیز دیگری نخواهد بود.

محمدی با بیان اینکه ما تشنه ولایتیم و خادمی اهل بیت(ع) و پیشرو بودن در اجرای مطالبات و خواسته های ائمه(ع) آرزوی قلبی ماست، متذکر شد: سپاه در همه حوادث و رخدادها در خط مقدم خدمت به مردم و عمل به منویات رهبری است و در رفع مشکلات مردم خوزستان هم پیشگام است چرا که ما معتقدیم کلام ولایت برگرفته از کلام ائمه اطهار(ع) است و اگر سرباز خوبی برای ولایت باشیم، موجب خوشنودی آنان خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه نعمت ولایت کشور ما را بیمه و انقلاب را سر پا نگه داشته و موجب اقتدار و عظمت کشور شده است، بیان کرد: امروز ولایت فقیه همچون خورشیدی تابان برای نه تنها ایران بلکه تمامی بشریت و جوامع اسلامی جهان است و رهنمودها و فرمایشات ایشان، راهبرد جهانی داشته و عمل به آن و حرکت پشت سر ایشان، سعادتمندی جوامع را در پی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس