دانشگاه لرستان در رتبه‌بندی فدراسیون سلامت علمی ایران ارتقا پیدا کرد


دانشگاه لرستان در رتبه‌بندی فدراسیون سلامت علمی ایران ارتقا پیدا کرد

معاون پژوهشی دانشگاه لرستان گفت: این دانشگاه در رتبه‌بندی  فدراسیون سلامت علمی ایران ارتقا پیدا کرد.

دکتر محمد فیضیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دانشگاه لرستان در رتبه‌بندی فدراسیون سلامت علمی ایران حائز رتبه ششم در بین دانشگاه‌های کشور شده و این درحالیست که سال گذشته رتبه هفتم را داشته است.

وی با بیان اینکه دانشگاه لرستان پس از دانشگاه‌های صنعتی شریف، تربیت مدرس، پژوهش‌های دانش‌های بنیادی، علم و صنعت و شهید بهشتی حائز رتبه ششم شده است، ادامه داد: این رتبه جلوتر از دانشگاه‌ها دیگر حتی دانشگاه تهران است.

معاون پژوهشی دانشگاه لرستان گفت: کسب این رتبه مرهون تلاش‌های دکتر عادلی یکی از اعضای هیات علمی این دانشگاه است که همکاری اینترنشنال با دانشگاه فرای برلین آلمان دارد و این ارتباطات سبب شده که به این رتبه‌ها دست یابیم.

فیضیان با اشاره به اینکه برای نخستین بار در سال ۲۰۲۰ وارد رتبه‌بندی جهانی تایمز شدیم و در رشته فنی و مهندسی رتبه دانشگاه ۴۰۱ تا ۵۰۱ بوده است، عنوان کرد: همچنین به لحاظ گروه علوم پایه نیز حائز رتبه ۵۰۱ تا ۶۰۰ هستیم که جایگاه مهمی است و این رتبه‌بندی تا ۱۲۰۰ بیشتر نیست که دانشگاه لرستان رتبه‌های مذکور را کسب کرده است.

وی بیان کرد: دانشگاه لرستان در رابطه با وبومتریکس ( رنکینگ یا رتبه‌بندی وب سایت‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی دنیا توسط آزمایشگاه سایبرمتریک (CINDOC) ) در ژانویه ۲۰۲۱ حائز رتبه ۵۳ در دنیا شده است.

معاون پژوهشی دانشگاه لرستان در مورد رتبه‌بندی دانشمندان برتر جهانی گفت: پنج نفر از اعضای هیات علمی این دانشگاه جزو دو درصد دانشمندان برتر دنیا شناخته شدند که این افراد در رشته‌های کشاورزی،آبیاری، شیمی و فنی فعالیت دارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی