اعلام فراخوان چهارمین جشنواره نمایشنامه نویسی پارس


اعلام فراخوان چهارمین جشنواره نمایشنامه نویسی پارس

جشنواره استانی نمایشنامه نویسی پارس در چهارمین دوره برگزاری میزبان همه علاقه مندان نمایشنامه نویسی استان فارس است.

معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس از اعلام فراخوان چهارمین جشنواره استانی نمایشنامه نویسی پارس خبر داد و گفت: شرکت برای عموم آزاد است و آثار تألیفی متناسب با رده سنی بزرگسال در جشنواره پذیرفته خواهند شد که البته آثار ارسالی نباید تاکنون در هیچ منبعی چاپ و یا در هیچ سطحی اجرا شده باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد فارس، بهروز مرامی افزود: انجمن هنرهای نمایشی استان فارس و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با هدف ارتقاء و اعتلای سطح کیفی نویسندگان بومی و تولید و دستیابی به متون جدید و با کیفیت مناسب جهت تولید آثار نمایشی «چهارمین جشنواره استانی نمایشنامه نویسی پارس» را برگزار می‌کند.

معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس گفت: جشنواره استانی نمایشنامه نویسی پارس در چهارمین دوره برگزاری میزبان همه علاقه مندان نمایشنامه نویسی استان فارس خواهد بود.

مرامی بیان کرد: موضوع متون ارسالی کاملاً آزاد است و هیچ محدودیتی وجود ندارد اما نمایشنامه‌هایی که از مضامین بومی، محلی و ملی بهره برده باشند در اولویت قرار خواهند گرفت و اهداف جشنواره شامل تولید و دستیابی به متون جدید و با کیفیت مناسب برای تولید آثار نمایشی، شناسایی، پرورش و معرفی استعدادهای جوان و تازه، ارتقاء و اعتلای هنر نمایشنامه نویسی تخصصی و موضوعی و تشویق و حمایت از نمایشنامه نویسان فارس برای تولید آثار ارزشمند به منظور توسعه ادبیات نمایشی است.

معاون ارشاد اسلامی فارس گفت: شرکت برای عموم در این رویداد آزاد است و آثار تألیفی متناسب با رده سنی بزرگسال در آن پذیرفته خواهند شد که البته آثار ارسالی نباید تاکنون در هیچ منبعی چاپ و یا در هیچ سطحی اجرا شده باشد و هر نویسنده می‌تواند ۲ اثر خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر