استاندار خراسان رضوی درگذشت رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت گفت


استاندار خراسان رضوی درگذشت رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت گفت

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی روز یکشنبه با صدور پیامی درگذشت رییس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

محمدصادق معتمدیان در این پیام آورده است: خبر درگذشت مرحوم مهندس علیرضا تابش، از چهره‌های خدوم و زحمتکش نظام جمهوری اسلامی ایران موجب تأثر و تألم فراوان شد.

وی ادامه داد: مرحوم تابش از تلاشگران صدیق انقلاب و چهره‌ای ماندگار برای محرومان و آسیب‌دیدگان و منشأ خدمات بسیار برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

استاندار خراسان رضوی در این پیام فقدان آن مرحوم را به محضر رهبر معظم انقلاب و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت و افزود: از جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و همنشینی با اولیاء الله را مسئلت می‌نمایم.

علیرضا تابش، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دوم مرداد ماه به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت. وی از سال ١٣٨۴ ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را بر عهده داشت.تابش پیشتر معاون سیاسی وزارت کشور بود. وی همچنین در ادوار مختلف استاندار کردستان و گیلان بود.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ در ۲۱ فروردین سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی‌ ایران به منظور تأمین مسکن محرومان و متولی توسعه و عمران روستاهای کشور و ساخت واحدهای مسکونی شهرها در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دولت جمهوری اسلامی‌ ایران تشکیل شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !