آب پاکی اسپالتی روی دست مشتریان کولیبالی


اسپالتی مربی ناپولی با تایید این که تیم های خواهان کولیبالی می توانند برای خرید او اقدام کنند، اظهار امیدواری کرد مدافع سنگالی در تیمش بماند. نوشته آب پاکی اسپالتی روی دست مشتریان کولیبالی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آب پاکی اسپالتی روی دست مشتریان کولیبالی

اسپالتی: کولیبالی برای فروش در دسترس است؛ هدفمان حضور در 4 تیم برتر است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۵۲
آب پاکی اسپالتی روی دست مشتریان کولیبالی

اسپالتی مربی ناپولی با تایید این که تیم های خواهان کولیبالی می توانند برای خرید او اقدام کنند، اظهار امیدواری کرد مدافع سنگالی در تیمش بماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از اسکای، روز گذشته ناپولی در دیداری دوستانه مقابل تیم دسته سومی ورچلی قرار گرفت و با یک گل به پیروزی رسید. لوچانو اسپالتی بعد از این بازی در کنفرانس خبری شرکت کرد و در این میان مجبور شد به سوالات خبرنگاران در مورد آینده کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی خود صحبت کند. در روزهای اخیر صحبت های فراوانی در مورد آینده این بازیکن منتشر شده است و بنا بر اخبار، باشگاه منچستریونایتد به شدت به دنبال جذب این بازیکن است و حتی پیشنهادی برای خرید او نیز به ناپولی ارائه داده که این پیشنهاد توسط سران ناپولی رد شده است.

حال اسپالتی در مورد آینده این بازیکن گفت:

دوست دارم تمام بازیکنانم در تیم بمانند. قبلا هم گفته ام اگر تیمم به همین شکل باقی بماند خیلی خوشحال خواهم شد. چون از کولیبالی نام بردید می گویم که او در بازار نقل و انتقالات در دسترس است اما دوست دارم در تیمم بماند. تا به حال با هیچ بازیکنی با چنین کیفیت بالایی کار نکرده ام. او فقط یک بازیکن خوب نیست بلکه انسان خوبی هم هست.

اسپالتی در مورد ویکتور اوسیمن، مهاجم تیمش نیز گفت:

او مهاجمی است که توانایی تغییر شرایط را دارد. اوسیمن دائما در حال دویدن است و پرس می کند. این موضوع روی گلزنی او نیز تاثیر دارد.

او در مورد استراتژی ناپولی در بازار نقل و انتقالات نیز گفت:

باید تیم مان را قوی نگه داریم چرا که در حال حاضر دست کم ۷ تیم دیگر در سطح ما قرار دارند. نیاز به تیمی داریم که بتواند مقابل آنها رقابت کند. هدفمان حضور در میان چهار تیم برتر است و این موضوع را پنهان نمی کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر فوری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت