چهارمین جشنواره استانی نمایشنامه نویسی فارس برگزار می‌شود


چهارمین جشنواره استانی نمایشنامه نویسی فارس برگزار می‌شود

شیراز-ایرنا- انجمن هنرهای نمایشی استان فارس با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمین جشنواره استانی نمایشنامه نویسی پارس را برگزار می‌کند که همه علاقه مندان به شرکت در آن فراخوانده شدند.

پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس روز یکشنبه در مطلب ارسالی از قول بهروز مرامی معاون هنری سینمایی این اداره کل اعلام کرد: این جشنواره در چهارمین دوره برگزاری میزبان همه علاقه مندان نمایشنامه نویسی استان فارس خواهد بود که موضوع متون ارسالی کاملا آزاد است و هیچ محدودیتی وجود ندارد اما نمایشنامه هایی که از مضامین بومی، محلی و ملی بهره برده باشند در اولویت قرار خواهند گرفت.

مرامی گفت: اهداف جشنواره شامل تولید و دستیابی به متون جدید و با کیفیت مناسب برای تولید آثار نمایشی، شناسایی، پرورش و معرفی استعداد های جوان و تازه، ارتقا و اعتلای هنر نمایشنامه نویسی تخصصی و موضوعی و تشویق و حمایت از نمایشنامه نویسان فارس برای تولید آثار ارزشمند به منظور توسعه ادبیات نمایشی است.
وی بیان داشت: شرکت برای همگان آزاد است و آثار تالیفی متناسب با رده سنی بزرگسال در جشنواره پذیرفته خواهند شد که البته آثار ارسالی نباید تاکنون در هیچ منبعی چاپ و یا در هیچ سطحی اجرا شده باشند و هر نویسنده می تواند ۲ اثر خود را به دبیرخانه ارسال کند.
وی در باره شرایط ارسال گفت: نویسندگان آثار خود را در محیط word و با فونت B nazanin سایز ۱۴ و محیط pdf تهیه کنند و به همراه فرم ثبت نام، با ذکر مشخصات نویسنده به شماره واتساپ ۰۹۰۳۱۷۹۴۶۶۵ ارسال کنند.

مرامی گفت:مهلت ارسال آثار متون نمایشی حداکثر تا ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۰ است که این تاریخ تمدید نخواهد شد. اعلام آرای نهایی ۱۵ مهرماه و جوایز شامل، نفر اول لوح سپاس، تندیس و جایزه نقدی، نفر دوم لوح سپاس، تندیس و جایزه نقدی، نفر سوم لوح سپاس، تندیس و جایزه نقدی و نفر چهارم تا دهم نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی را دریافت خواهند کرد

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان کرد: داوری آثار توسط داوران حرفه ای کشور یا استان صورت خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط