چهار طرح تولیدی در کیش به بهره برداری می رسد


چهار طرح تولیدی در کیش به بهره برداری می رسد

کیش - ایرنا - چهار طرح تولیدی از طریق ویدئو کنفرانس با دستور رییس جمهور در منطقه آزاد کیش به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، این طرح ها که روز دوشنبه چهارم مرداد امسال به بهره‌برداری می رسد شامل شرکت‌های اکسیر، شدا، وسیم کیش و طرح توسعه شرکت ایتال ان جی گروپ کیش است.

برای اجرای این طرح ها ۸۱۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی و ۸۸۴ هزار دلار سرمایه گذاری ارزش صورت گرفته که در نتیجه آن برای ۷۸ نفر به صورت مستقیم و ۲۹۵ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

شرکت اکسیر کیش با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال و با ایجاد اشتغالزایی مستقیم برای ۲۰ نفر و غیر مستقیم ۱۵۰ نفر با ظرفیت تولید سالانه سه میلیون عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی در زمینه عطریات و افشانه در منطقه آزاد کیش فعالیت می‌کند.

شرکت شداکیش با ایجاد اشتغالزایی مستقیم برای ۲۶ نفر و غیر مستقیم ۵۰ نفر با ظرفیت تولید سالانه ۲ میلیون عدد شامپو، یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد ژل بهداشتی بانوان و آقایان و ۴۰۰ هزار عدد لوازم شوینده و ضد عفونی کننده و افشانه بوده که برای اجرای آن ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

شرکت وسیم کیش هم با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال و با ایجاد اشتغالزایی مستقیم برای هفت نفر و غیر مستقیم ۵۰ نفر با ظرفیت مونتاژ سالانه ۲۱ هزار عدد لامپ LED و ۴۰ هزار عدد مونتاز ماژول برد LED در منطقه آزاد کیش فعالیت می‌کند.

برای طرح توسعه شرکت ایتال ان جی گروپ کیش نیز سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال و ۸۸۴ هزار دلار سرمایه گذاری شده که ظرفیت تولید سالانه آن یک میلیون ۸۰۰ هزار تیوب و یک میلیون و ۲۰۰ هزار بسته انواع نرم کننده، رنگ مو، شامپو و واکس مو است و پس از افتتاح در این مرحله ۲۵ نفر به صورت مستقیم و ۴۵ نفر به صورت غیرمستقیم مشغول بکار خواهند شد.

فردا دوشنبه در هفتمین و آخرین مرحله افتتاح پروژه های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ۳۳ پروژه عمرانی، تولیدی و زیربنایی با ارزش ۱۶ هزار و ۶۹۳ میلیارد ریال در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی (کیش، قشم و ارس) با فرمان رییس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی