انتشار تصاویر جدید از ساعت هوشمند اوپو واچ 2


انتشار تصاویر جدید از ساعت هوشمند اوپو واچ 2

با اینکه تنها دو روز به رونمایی رسمی از ساعت هوشمند اوپو واچ 2 باقی مانده، اما تصاویر جدیدی از این محصول در اینترنت منتشر شده است که ما را با طراحی و شکل ظاهری آن آشنا می‌کند. مشخصات فنی و ظاهری ساعت اوپو واچ 2  شرکت چینی اوپو 27 ژوئیه (5 مرداد) از ساعت […] نوشته انتشار تصاویر جدید از ساعت هوشمند اوپو واچ 2 اولین بار در کلیک. پدیدار شد.

با اینکه تنها دو روز به رونمایی رسمی از ساعت هوشمند اوپو واچ 2 باقی مانده، اما تصاویر جدیدی از این محصول در اینترنت منتشر شده است که ما را با طراحی و شکل ظاهری آن آشنا می‌کند.

مشخصات فنی و ظاهری ساعت اوپو واچ 2 

شرکت چینی اوپو 27 ژوئیه (5 مرداد) از ساعت هوشمند جدید خود یعنی Oppo Watch 2 رونمایی می‌کند. با این حال ایوان بلس، افشاگر مشهور اینترنتی تصاویری را در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشته تا افراد پیشاپیش با ظاهر و برخی مشخصات این محصول آشنا شوند.

نسخه ارائه شده در چین، از سیم‌کارت الکترونیکی یا همان e-SIM پشتیبانی کرده و امکان برقراری تماس تلفنی را نیز برای کاربران فراهم می‌آورد. البته هنوز معلوم نیست که آیا این دو ویژگی برای مردم سایر مناطق نیز قابل دسترس خواهد بود یا خیر. این محصول همچنین دارای GPS داخلی است و می‌تواند مسیر حرکت را نیز روی نقشه نشان دهد. همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، صفحه نمایش آن نیز تقریبا منحنی شکل است.

انتشار تصاویر جدید از ساعت هوشمند اوپو واچ 2

ساعت هوشمند جدید اوپو از پردازنده اسنپدراگون Wear 4100 و کمک پردازنده آپولو 4s استفاده می‌کند و قابلیت پشتیبانی از شبکه LTE را نیز دارد. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به بهره‌مندی از سیستم تشخیص فشار، اپلیکیشن Oppo Relax، سیستم‌عامل ColorOS و RTOS اشاره کرد.

ساعت اوپو واچ 2 در دو اندازه 42 میلی‌متری و 46 میلی‌متری و با رنگ‌های خاص و متنوع از جمله دودی، طلایی و نیلی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. متأسفانه قیمت این محصول هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت