کرونا در 48 ساعت، 5 قربانی در فسا گرفت


کرونا در 48 ساعت، 5 قربانی در فسا گرفت

شیراز-ایرنا- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا یکشنبه اعلام کرد: در طی 48ساعت گذشته در فسا پنج بیمار در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و 119 بیمار جدید نیز شناسایی شدند.

صادق مهدوی نیا در گفت و گو با ایرنا با اشاره سن فوتی های ۴۸ ساعت گذشته در فسا افزود: قربانی های کرونا در ۴۸ ساعت گذشته در فسا در رده سنی ۴۷ تا ۷۲سال بودند.

وی اضافه کرد: ظرفیت بخش سوم کرونا در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) فسا در پی افزایش مبتلایان و چهار برابر شدن بستری ها طی ۲ هفته اخیر، در حال تکمیل شدن است.

مهدوی نیا بیان کرد:روزانه ۵۰ درصد تست های مراجعین مثبت می‌شود که زنگ خطر جدی برای همه مردم و مسوولان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و افزایش نظارت ها و بازرسی‌های مشترک است.

به گفته وی رنگ شهرستان فسا از نظر وضعیت کرونایی، قرمز و خیلی پرخطر است و بهتر شدن وضعیت به رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم کاهش حساسیت مردم و مسوولین بستگی دارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا از شهروندان درخواست کرد تا از هرگونه مسافرت غیر ضروری، برگزاری تجمعات اداری و فرهنگی مذهبی، میهمانی و دورهمی خانوادگی و پارک نشینی و بازار گردی خودداری کنند.

وی همچنین بررعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط همه اقشار جامعه،استفاده مداوم و صحیح از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، شست و شوی دست ها،بازبودن پنجره ها، تهویه هوا و جدی گرفتن واکسیناسیون تاکید کرد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403