عیدی مرکز وکلای قوه قضاییه به داوطلبان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی


عیدی مرکز وکلای قوه قضاییه به داوطلبان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی

تهران _ایرنا_ داوطلبان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در آزمون­ های مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه رایگان ثبت­ نام می­ کنند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، متقاضیان اخذ پروانه وکالت یا کارشناسی رسمی سال ۱۴۰۰ که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) یا سازمان بهزیستی کشور هستند، می ­توانند با مراجعه به سایت ۲۳۰۵۵.ir ضمن ثبت اطلاعات خود از پرداخت هزینه آزمون معاف شوند. مهلت ثبت اطلاعات در این سامانه از دوم مردادماه آغاز شده و تا ششم همین ماه ادامه دارد.

آزمون­ های وکالت و کارشناسی رسمی با مشارکت بیش از صد هزار نفر برگزار می ­شود. طبق روال مرسوم، داوطلبان برای حضور در این قبیل آزمون ­ها بایستی هزینه ­های آزمون را پرداخت کنند. مرکز وکلا به منظور دسترس ­پذیرتر کردن وکالت و کارشناسی رسمی برای اقشار کم­تر برخوردار جامعه و همچنین به منظور رعایت عدالت در دسترسی افراد به شغل، این امتیاز را برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی درنظر داشته است که هیچ ­گونه­ هزینه ­ای از ابتدا تا انتهای فرآیند آزمون پرداخت نکنند.

آزمون وکالت سال ۱۴۰۰ روز جمعه ۱۹ شهریورماه برگزار خواهد شد و مجری آن سازمان سنجش و آموزش کشور است.

گفتنی است سال گذشته نیز مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی برای شرکت در آزمون­ های مرکز وکلا و همچنین مصاحبه­ های صورت گرفته پس از موفقیت در مرحله اول آزمون، وجهی پرداخت نکردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022