فرماندار: آنتی دهی تلفن همراه در روستاهای میانه بهبود می‌یابد


فرماندار: آنتی دهی تلفن همراه در روستاهای میانه بهبود می‌یابد

تبریز - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه گفت: نصب تجهیزات و افزایش دکل‌های مخابراتی در 159 روستای شهرستان منجر به بهبود آنتن دهی و ارتقای نسل تلفن همراه در این شهرستان می‌شود.

محمدرضا مشایخی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا از انجام اقدامات ویژه در راستای افزایش پوشش تلفن های همراه در سطح شهرستان به خصوص روستاها خبر داد و گفت با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در ۲ سال اخیر (۹۸و۹۹) برای افزایش آنتن دهی و پوشش تلفن های همراه، ارتقای نسل تلفن همراه از (۱Gبه۲G - ۲G به ۳G و ۳Gبه۴G) در۶۰ روستای شهرستان در دستور کار قرار داده شده و ارتقای پوشش تلفن همراه نیز با نصب تجهیزات و افزایش دکل های مخابراتی در حال اجراست.

وی همچنین با اشاره به اجرای برنامه های ابلاغی در ۹۹ روستا، که مراحل طراحی، نصب دکل و حفاری را شامل می شود، گفت: تمامی این مراحل در این روستاها در حال انجام می باشد و در مجموع اقدامات ویژه ای در ۱۵۹ روستا در قالب برنامه ابلاغی در سطح شهرستان در حال پیگیری و انجام است که منجر به افزایش آنتن دهی و ارتقای نسل تلفن همراه و موجب رضایتمندی روستائیان خواهد شد.

اقدام خیرخواهانه بانک رفاه کارگران برای احداث خانه بهداشت در روستای حلاج علیا

محمدرضا مشایخی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه از احداث خانه بهداشت در روستای حلاج علیا با توجه به جمعیت قابل توجه این روستا و رفع نیاز خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان برای خانوار های این روستا و روستای قمر خبر داد.

معاون استاندار سلامت و خدمت رسانی در این حوزه را از اولویت های شهرستان به خصوص در بخش روستایی عنوان کرد و ضمن قدردانی از خیرین حوزه سلامت در ارائه خدمات مطلوبت تر به مردم، گفت با توجه به نیاز روستای حلاج علیا در تسهیل دسترسی خانواده ها به امور بهداشت و درمان با پیگیری های انجام شده و در راستای انجام مسئولیت اجتماعی بانک رفاه کارگران به عنوان خیر در احداث این مرکز بهداشتی پیشقدم شد.

وی گفت: با اختصاص زمین از سوی بنیاد مسکن برای احداث خانه بهداشت، تاسیسات احداث این مرکز بهداشتی از سوی بانک رفاه تامین شده است و این مرکز بهداشت به صورت مرکز چند روستا (قمر) در حوزه بهداشت و درمان روستایی ایفای نقش می کند.

فراهم شدن امکان صدور گواهینامه رانندگی ویژه جانبازان و معلولان در میانه

فرماندار میانه با اشاره به اینکه قبلا مراحل آموزش و اخذ گواهینامه رانندگی جانبازان و معلولان در مرکز استان انجام می شد، گفت: به جهت گستردگی شهرستان و در راستای تسهیل و رفاه حال گروه هدف با هماهنگی های صورت گرفته با راهنمایی و رانندگی استان و اقدامات و پیگیری های انجام شده مقرر شد از هفته آینده علاوه بر انجام مرحله آموزش با خودروی ویژه جانبازان و معلولین مراحل آزمون نیز در شهرستان برگزار شود.

وی همچنین اعلام کرد: در جهت رفاه حال کشاورزان زحمت کش که قبلا جهت شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی باید به مرکز استان مراجعه می کردند، با پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته شماره گذاری تراکتور و ماشین آلات کشاورزی در مرکز شهرستان انجام خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی