سعی کرده ایم در عرض دوسال چهره هشترود را دگرگون کنیم


سعی کرده ایم در عرض دوسال چهره هشترود را دگرگون کنیم

مهدی پور صادق از تغییر چهره شهرستان هشترود در عرض دوسال خدمت خود عنوان نمود

به گزارش رکنا وی گفت: سعی کرده ایم در راستای اتاق شیشه ای حرکت کنیم وانگیزه کارمندانمان را بالاتر برده ایم ودر جهت پیشرفت وعمران شهرستان ودر جهت رسیدن به در آمد پایدار گامهای خوبی برداشته ایم .

پورصادق اضافه کرد:خدا را شاکریم که در این دوسال توانسته ایم کلیه بدهی ها وحقوق تمام کارکنان را بدون کم وکاستی پرداخت نماییم ودراین مورد هیچ مشکلی نداریم.

طرحهایی در دست اجراست که در آینده اجرا خواهد شد

شهردار هشترود از ایجاد دوطرح جدید در شهرستان خبر داد وگفت؛این طرحها فعلا در دست مطالعه است و آخرین مراحل خود را می گذرانند که انشالله بعد از نهایی شدن به سمع ونظر مردم از طریق رسانه ها وخبرنگاران اعلام خواهد شد.

ما دست همه سرمایه داران را به گرمی می فشاریم

شهردار هشترود در ادامه به حمایت از سرمایه داران پرداخت وگفت:شهرداری تا به امروز با سه سرمایه دار به گفتگو نشسته ایم وانشالله با انعقاد قرار داد از سرمایه این سرمایه گذاران در جهت پیشرفت وعمران وابادانی استفاده خواهیم کرد.

اطلاعات وآمار بصورت الکترونیکی در اختیار مراجعین به این اداره قرار می گیرد

این شهرداری کلیه املاک ومستغلات خود را الکترونیکی کرده وتمام این اطلاعات به روز در اختیار شهروندان قرار گرفته است

ساخت وساز شهرداری را به طور کلی تغییر داده ایم. وهر کس که برای دریافت پروانه ساختمان با سیستم وروند الکترونیکی انجام می گیرد ودر این سیستم در حوزه ساخت وساز وشهرسازی ودرآمد به هیچ کس دستی کاری انجام نمی گیرد فقط با سیستم الکترونیکی انجام می گیرد وهر چه سیستم ارائه نماید همان خواهد بود وهیچ گونه تخفیقی در نظر گرفته نمی شود اگر تخفیفی هم مد نظر باشد جمعی خواهد بود آنهم به خاطر یک مناسبت ملی مذهبی ،در غیر این صورت هیچ گونه تخفیفی و ارفاقی برای متقاضیان در نظر گرفته نمی شود. شهرداری دیگر نظام بند وبا برنامه عمل می کند.

نیم ساعته پروانه را صادر می کنیم

شهردار هشترود متذکر شد اگر متقاضی پروانه مشکل قانونی نداشته باشد در عرض نیم ساعت تمام امورات اداری شخص متقاضی حل وفصل می گردد .وی خاطر نشان کرد :کسانی که با مشکل میخواهند کارشان راه بیفتد متاسفانه در ریشه کار خود مشکل اساسی دارند وقتی به شهرداری مراجعه می کننداین مشکل جلوی کار را می گیرد به همین جهت می گویند شهرداری متقاضی را معطل می کند در حالی که اگر طرف مشگلی نداشته باشد در اسرع وقت کارمتقاضی حل می شود.

طرح راهبردی هشترود در دست اقدام است

با تصویب این طرح مسیر توسعه هشترود در این طرح مشخص خواهد شد ما سعی می کنیم نیاز هشترود وراههای توسعه شهرستان را در این طرح بنگجانیم وبعد از اتمام این طرح پنج ساله برای تایید به شورا ارسال خواهیم کردوسعی خواهیم کرد که نیازهای اولویت دار را در ساخت وساز ها لحاظ نماییم.وهر طرحی که نیاز است را اول احداث کنیم.

۱۳۵۰متر دیوار حائل کار کرده ایم

شهردار هشترود از احداث ۱۳۵۰متر دیوارحائل در داخل شهرستان خبر دادوگفت که این دیوار ساحلی در پنج مسیر در داخل شهرستان کار شده است با اعتبار ۴میلیارد اوراق مشارکت از خزانه واز ردیف مدیریت بحران کار کردیم.و فاز های بعدی را هم تلاش می کنیم که در اسرع وقت شروع کنیم.

فضای سبز ومسیر دوچرخه سواری در پیاده روهای هشترود ایجاد می گردد

مهندس پور صادق از ایجاد فضای سبز ومسیر دوچرخه سواری در هشترود خبر داد وافزود :سعی شهرداری این است که مسیررا هم برای معلولین وهمچنین دوچرخه سوار ی را در پیاده روی ها ایجاد کنیم تا این عزیزان در تردد با مشکل روبرو نشوند.

۸۰درصد خیابان شهید رجایی کارشده است

پورصادق از مرمت واصلاح خیابان ها وپیاده روهای شهر خبر داد وگفت:در این خیابان حدود ۸۰درصد پیاده روها وخود د خیابان مشکلاتش حل شده مابقی نیز در دست اقدام است وبه زودی تمام مسیر ها بازسازی خواهد شد.

نو سازی وتازه سازی آسفالت خیابانهاوکوچه

در زمینه آسفالت قسمتهای اصلی خیابانها مشکل آسفالت نداریم وتا جایی که توانسته ایم با زیر سازی همه خیابانها را از صفر تا صد دوباره کار کرده ایم تا آسفالت ها دیگر تخریب نگردد .ولی در کوچه ها فعلا چاله ها وچوله ها را پر می کنیم بعدا در نظر داریم کوچه هایی که اصلا آسفالت ندارند در اولویت قرار دهیم وآسفالت کنیم

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت