زحمات رییس فقید بنیاد مسکن در بازسازی مناطق سیلزده لرستان کم نظیر بود


زحمات رییس فقید بنیاد مسکن در بازسازی مناطق سیلزده لرستان کم نظیر بود

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: زحمات و اقدامات زنده یاد علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاباسلامی در بازسازی مناطق سیلزده این استان ارزشمند و کم نظیر بود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی با صدور پیام تسلیت درگذشت زنده یاد تابش افزود: ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد، پرتلاش و اخلاق‌مدار، مرحوم مهندس علیرضا تابش ، رییس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موجب تاسف و تالم خاطر گردید.

در این پیام آمده است: این چهره خدوم و صدیق پس از پیروزی انقلاب با قبول مسئولیت‌های مهم از جمله آنها ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، منشاء خدماتی ماندگاری برای انقلاب اسلامی بودند.

این پیام می افزاید: همچنین در جریان سیل فروردین ۱۳۹۸ در مناطقی از لرستان مجاهدت ها و زحمات ایشان برای رسیدگی به مناطق سیل زده، احداث و تعمیر خانه های تخریب شده و کاهش آلام و مشکلات سیل زدگان از ایشان شخصیتی کم نظیر و ارزشمند در اذهان مردم قدرشناس استان باقی نهاد.

امام جمعه خرم آباد افزوده است: اینجانب ضمن ابراز همدردی، این ضایعه را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، اعضای خانواده محترم ، همه علاقمندان ، نزدیکان و عموم همکاران صدیق ایشان در بنیاد مسکن تسلیت عرض نموده ، از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم رحمت واسعه و همجواری با صالحین و برای عموم بازماندگان صبر و اجر درخواست می‌نمایم.

پیام تسلیت مدیرکل بنیادمسکن لرستان

مسعود رضایی مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی لرستان نیز با صدور پیام تسلیتی اظهار داشت: ضایعه مولمه و ارتحال ناگهانی خدمتگزاری متعهد، مدیری جهادی و خستگی‌ناپذیر، یار و یاور محرومین و کارگزاری صدیق در نظام مقدس جمهوری اسلامی مهندس علیرضا تابش رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موجب تاسف و تالم فراوان همگان گردید و از غم این مصیبت جانکاه به سوگ نشسته‌ایم.

در این پیام آمده است: بی‌شک آن فقید سعید با همت، استواری در عمل، تلاش خستگی‌ناپذیر در راستای خدمت به خلق چراغی روشن و الگویی کم نظیر برای خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی است. کارگزاری خدوم که همواره نامش قرین نیکوکاری، سخاوت در تامین مسکن محرومین و خانوارهای دو معلول جامعه بود.

این پیام می افزاید: این شخصیت برجسته نماد بارز یک مدیر انقلابی، مردمی و متعهد بود که به گواه همگان ثابت کرد که مرد روزهای سخت است. بی‌ تردید مردم ولایتمدار لرستان خدمات بی‌نظیر کارگزار بی‌ادعای خود را در بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل فراموش نخواهند کرد و زحمات این فقید سعید در خاطر مردم شریف استان جاودانه خواهد ماند.

به گزارش ایرنا، علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روز گذشته به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت. وی از سال ١٣٨۴ ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را بر عهده داشت.

تابش پیشتر معاون سیاسی وزارت کشور و همچنین در ادوار مختلف استاندار کردستان و گیلان بود.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی‌ایران به منظور تامین مسکن محرومان و متولی توسعه و عمران روستاهای کشور و ساخت واحدهای مسکونی شهرها در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دولت جمهوری اسلامی‌ایران تشکیل شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه