کرونا مسابقات کبدی قهرمانی کشور در کرمانشاه را لغو کرد


کرونا مسابقات کبدی قهرمانی کشور در کرمانشاه را لغو کرد

کرمانشاه - ایرنا - رییس هیات کبدی استان از لغو مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور که قرار بود در کرمانشاه برگزار شود، به دلیل شیوع کرونا خبر داد.

«مختار صیدی» عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور قرار بود در هشت منطقه کشور با حضور ۳۲ تیم برگزار شود که میزبانی منطقه ۲ با کرمانشاه بود.

وی افزود: طبق جدول مسابقات، دیدارهای منطقه ۲ با حضور تیم های کرمانشاه، همدان، کردستان و ایلام از اول تا هفتم مرداد در هر ۲ بخش آقایان و بانوان قرار بود برگزار شود اما در لحظات آخر لغو شد.

صیدی علت لغو مسابقات قهرمانی کشور را شیوع دوباره ویروس کرونا و اوج گیری آن در بسیاری استان ها ذکر کرد و گفت: علاوه بر مسابقات منطقه ۲ دیدارهای سایر مناطق نیز به تعویق افتاده است.

رییس هیات کبدی کرمانشاه گفت: در صورت برگزاری مسابقات، از هر منطقه ۲ تیم به مرحله نهایی صعود می کنند و ۱۶ تیم راه یافته برای کسب عناوین اول تا سوم باهم به صورت متمرکز دیدار خواهند کرد.

وی همچنین از آمادگی تیم کبدی کرمانشاه برای شرکت در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور خبر داد و گفت: زمان برگزاری این رقابت ها از سوی فدراسیون مهرماه تعیین شده که البته احتمال تعطیلی آن به دلیل همین ویروس کرونا وجود دارد.

صیدی در ادامه از فعالیت حدود ۱۰۰ کبدی کار در کرمانشاه خبر داد و گفت: ۶۵ درصد آنها را آقایان و ۳۵ درصد هم بانوان تشکیل می دهند.

رییس هیات کبدی کرمانشاه در پایان به فعالیت هفت مربی آقا و خانم در کبدی کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: خانه کبدی کرمانشاه با تقسیم بندی انجام شده همه روزه در اختیار ورزشکاران هیات قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟