ساعت پخش و تکرار سریال پایتخت 6 شبکه آی فیلم


ساعت پخش و تکرار سریال پایتخت 6 شبکه آی فیلم

این روزها پخش سریال پایتخت 6 از شبکه آی فیلم از سر گرفته شده است. در ادامه ساعت پخش و تکرار سریال پایتخت 6 را بخوانید.

ساعت پخش و تکرار سریال پایتخت 6 شبکه آی فیلم

به گزارش راهبرد معاصر سریال پایتخت 6 به گارگردانی سیروس مقدم و بازی محسن تنابنده از شبکه آی فیلم پخش می شود. ساعت پخش سریال پایتخت 6 هر شب ساعت 21 از آتن شبکه آی فیلم پخش می شود. البته گویا این ساعت قطعی نیز و هر شب اعلام می شود. با این حال ساعت تکرار سریال پایتخت ۶ هم 5 و 13 روز بعد است. سریال پایتخت 6 برای عید نوروز سال 99 از شبکه یک و تماشام پخش شد اما ادامه آن به دلیل شیوع ویروس کرونا نیمه تمام ماند و ادامه آن در روزهای پایانی سال 99 و در آستانه عید نوروز 1400 پخش شد.

ساعت پخش سریال پایتخت 6

ساعت پخش سریال پایتخت 6 از شبکه آی فیلم ساعت 21 هر شب اعلام شده است. فصل ششم مجموعه تلویزیونی طنز «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری، از امشب جایگزین سریال «زیر همکف» می‌شود و روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

ساعت تکرار سریال پایتخت ۶

ساعت تکرار سریال پایتخت ۶ از شبکه آی فیلم راس ساعت های 5 و 13 خواهد بود. فصل ششم با فوت بابا پنجعلی آغاز می‌شود و روح پنجعلی در سریال حضور دارد. بهبود فریبا پس از سال‌ها به ایران باز می‌گردد، اما ماجراهایی پیش می‌آید که فهیمه را از شوهر سابقش دلسرد می‌کند. بهتاش که در فصل ۵ بیکار و آس و پاس بود، حالا دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی مازندران شده و سیاسی شدن نقی معمولی، شخصیت اصلی قصه، از جذابیت‌های سریال برای مخاطبان است.

ساعت پخش و تکرار سریال پایتخت 6 شبکه آی فیلم

خلاصه داستان سریال پایتخت ۶

داستان این مجموعه با فوت بابا پنجعلی آغاز می گردد اما روح پنجعلی در سریال حضور دارد و اعضای بدن او اهدا می‌ شود. بهبود فریبا پس از سال‌ها به ایران باز می‌گردد اما ماجراهایی پیش می‌آید که باعث می شود فهیمه از او دلسرد شود. بهتاش دروازه بان دوم تیم فوتبال نساجی مازندران شده است و نقی معمولی هم به دنیای سیاست پا می گذارد.

اسامی کامل بازیگران سریال پایتخت 6

در سریال پایتخت 6 بازیگرانی از جمله: محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، مهران احمدی، سارا و نیکا فرقانی، بهرام افشاری، سلمان خطی، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی و مجتبی و مصطفی بلال حبشی به ایفای نقش پرداخته اند.

ساعت پخش و تکرار سریال پایتخت 6 شبکه آی فیلم

بیوگرافی محسن تنابنده بازیگر سریال پایتخت 6

محسن تنابنده بازیگر محبوب متولد سال 1354 است. او در رشته بازیگری تحصیل کرده است و نخستین بار در سریال مامور بدرقه حضور پیدا کرد و به دلیل بازی در پیامک از دیار باقی به شهرت رسید. او به دلیل بازی در نقش نقی معمولی شناخته شد و البته یکی از نویسندگان حرفه ای کشور است. محسن تنابنده ازدواج کرده است و پسرش نامی نام دارد.

بیوگرافی نسرین نصرتی بازیگر سریال پایتخت 6

نسرین نصرتی بازیگر متولد مرداد سال 1355 است. او متولد شهر تهران است و به دلیل بازی در نقش قهمیه در سریال پایتخت به شهرت رسید. او قبل از بازیگری منشی صحنه بود. همسرش سام پاک پیکار است.

بیوگرافی علیرضا خمسه بازیگر سریال پایتخت 6

علیرضا خمسه بازیگر محبوب متولد سال 1331 است. او مجری و صدا پیشه است و در دهه 60 بسیار فعالب بود و بعضی ها او را چارلی چاپلین ایران می دانند. اما دهه هشتادی ها او را به نام بابا پنجعلی می شناسند. علیرضا خمسه یکی از بزرگان سبک کمدی در ایران است. این بازیگر 2 بار ازدواج کرده است و سه فرزند دارد.

بیوگرافی ریما رامین فر بازیگر سریال پایتخت 6

ریما رامین فر همسر امیر جعفری است و یک پسر به نام آیین دارد. او متولد سال 1349 است. او بیشتر به دلیل بازی در سریال پایتخت شناخته شده است.

ساعت پخش و تکرار سریال پایتخت 6 شبکه آی فیلم

بیوگرافی احمد مهرانفر بازیگر سریال پایتخت 6

احمد مهرانفر بازیگر متولد خرداد سال 1354 است. او متولد شهر کاشان است و در رشته بازیگری و کارگردانی تحصیل کرده است. او بازی در فیلم عاشقانه ای برای سرباز وظیفه رحمت و همچنین به دلیل بازی در سریال پایتخت بسیار معروف شد. نقطع اوج بازی او در سریال سال های دور از خانه است. همسر او مونا فائزپور است.

ساعت پخش و تکرار سریال پایتخت 6 شبکه آی فیلم

بیوگرافی بهرام افشاری بازیگر سریال پایتخت 6

بهرام افشاری بازیگر متولد سال 1366 در شهر همدان است. او در رشته تئاتر تحصیل کرده است. بهرام افشاری قد بلندترین بازیگر سینمای ایران است و به دلیل بازی در فیلم لانتوری معروف شد و سپس به دلیل بازی در سریال پایتخت بسیار مشهور شد. او هنوز مجرد است.

بیوگرافی مهران احمدی بازیگر سریال پایتخت 6

مهران احمدی بازیگر و کارگردان متولد سال 1352 است. او متولد شهر تهران است و در شهر نیشابور بزرگ شده است. او به دلیل بازی در فیلم یک حبه قند و آلزایمر شناخته شد و سپس با بازی در سریال آوای باران و سریال پایتخت به شهرت رسید. او صاحب یک دختر به نام باران شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله جنگنده‌های اسرائیل به مسجدی در غزه/ تشدید عملیات در کرانه باختری