آمار عجیب و کم‌نظیر تراکتور مقابل پرسپولیس !


آمار عجیب و کم‌نظیر تراکتور مقابل پرسپولیس !

تراکتور در حالی از دقایقی پیش با هدایت فیروز کریمی به دیدار پرسپولیس رفته است که با توجه به بازی سوپرجام، در فصل جاری در سه بازی رو در رو با سه سرمربی مختلف به مصاف سرخ های تهران رفته است. نوشته آمار عجیب و کم‌نظیر تراکتور مقابل پرسپولیس ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آمار عجیب و کم‌نظیر تراکتور مقابل پرسپولیس !

فیروز کریمی سومین مربی تراکتور برابر پرسپولیس در فصل جاری !
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۱:۲۰
آمار عجیب و کم‌نظیر تراکتور مقابل پرسپولیس !

تراکتور در حالی از دقایقی پیش با هدایت فیروز کریمی به دیدار پرسپولیس رفته است که با توجه به بازی سوپرجام، در فصل جاری در سه بازی رو در رو با سه سرمربی مختلف به مصاف سرخ های تهران رفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تراکتور در این فصل با سه سرمربی متفاوت برابر پرسپولیس قرار گرفته است.

تراکتور در شرایطی در سومین بازی خود در این فصل با احتساب دیدار سوپرکاپ مقابل پرسپولیس حاضر خواهد شد که در هر بازی سرمربی متفاوتی روی نیمکت خود داشته است.

در دیدار رفت دو تیم این مسعود شجاعی و علی نیکبخت بودند که به عنوان کادرفنی تراکتور برابر پرسپولیس در تبریز قرار گرفتند و با گلی که سیدجلال حسینی به ثمر رساند، بازی را به حریف واگذار کردند.

در دیدار سوپرکاپ نیز که بعد از قهرمانی فصل گذشته تراکتور در جام حذفی و قهرمانی پرسپولیس در فصل نوزدهم شکل گرفته بود، رسول خطیبی روی نیمکت تبریزی‌ها حاضر بود که در نهایت این بازی نیز در استادیوم آزادی با گل عیسی آل کثیر خاتمه یافت تا دومین شکست تراکتور رقم بخورد.

اکنون با تغییرات دوباره روی نیمکت تراکتور و در شرایطی که این تیم چهارمین مربی فصل خود را تجربه می‌کند( علیرضا منصوریان، مسعود شجاعی، رسول خطیبی و فیروز کریمی)، باید دید فیروز کریمی چه نمایشی مقابل حریف خواهد داشت و آیا قادر خواهد بود مانع از اهداف یحیی گل محمدی در این جدال خانگی شود یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403