آخرین خبر از نقل و انتقالات پرسپولیس و تلاش های یحیی گل محمدی


آخرین خبر از نقل و انتقالات پرسپولیس و تلاش های یحیی گل محمدی

در حالی که برخی از تیم های لیگ برتری فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرده اند، اما به نظر می رسد که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هنوز فعالیت خود را برای جذب بازیکن آغاز نکرده است. نوشته آخرین خبر از نقل و انتقالات پرسپولیس و تلاش های یحیی گل محمدی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آخرین خبر از نقل و انتقالات پرسپولیس و تلاش های یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس همچنان دور از هیاهوی نقل و انتقالات
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۶
آخرین خبر از نقل و انتقالات پرسپولیس و تلاش های یحیی گل محمدی

در حالی که برخی از تیم های لیگ برتری فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرده اند، اما به نظر می رسد که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هنوز فعالیت خود را برای جذب بازیکن آغاز نکرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که شایعه شده برخی تیم ها پیش از پایان بازی های لیگ با بازیکنان مدنظر خود برای فصل بعد مذاکره کردند، پرسپولیسی ها هنوز وارد نقل و انتقالات نشده اند.

یحیی گل محمدی هنوز به نقل و انتقالات ورود نکرده است.

تنها دو بازی تا پایان رقابت های لیگ بیستم باقی است و شایعه شده برخی تیم های میانه جدول که نه دغدغه سقوط دارند و نه امیدی به قهرمانی، طی چند روز اخیر تلاش های خود را برای نقل و انتقالات فصل آینده آغاز کرده اند.

حتی گفته می شود برخی تیم های بالای جدول نیز طی بیست روز گذشته مذاکرات خود را با بازیکنان مورد نظرشان آغاز کرده و با ارقامی متفاوت به دنبال جذب بازیکنان شاخص لیگ هستند اما جالب اینجاست یحیی گل محمدی هنوز کوچکترین اقدامی برای مذاکره و جذب بازیکن نکرده است.

در این مدت ایجنت های نزدیک به گل محمدی بازیکنان مختلفی را به او پیشنهاد داده اند اما سرمربی پرسپولیس هیچ پاسخی به هیچ کدام از این نفرات نداده و اعلام کرده باید صبر کنند تا وضعیت پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی مشخص شود.

به نظر می رسد کسب عنوان قهرمانی بیش از هر چیزی برای یحیی در اولویت است و با توجه به این که ممکن است به زودی پنجره های نقل و انتقالاتی باشگاه به واسطه بدهی به کالدرون بسته شود اما گل محمدی همچنان از انجام مذاکره با بازیکن های مدنظرش اجتناب کرده و می خواهد تمرکز شاگردانش برای کسب عنوان قهرمانی حفظ شود.

باید منتظر بود و دید در نهایت حکم نهایی کالدرون از سوی FIFA چه زمانی اعلام شده و آیا پرسپولیس می تواند بازیکنی جذب کند یا نه؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی