داوران نخستین دوره جایزه جهانی 114 مشخص شدند


داوران نخستین دوره جایزه جهانی 114 مشخص شدند

با حکم معاون بین‌الملل مجمع جهانی اهل‌بیت (علیهم السلام) هفت داور از چهار کشور به‌عنوان اعضای هیئت داوری نخستین دوره جایزه جهانی 114 انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدجواد زارعان معاون بین‌الملل مجمع جهانی اهل‌بیت (علیهم السلام)، رئیس و اعضای هیئت داوری نخستین دوره جایزه جهانی ۱۱۴ منصوب شدند.

بر این اساس، «شیخ جمال حمیدو» مبلغ بین‌المللی و مدرس تفسیر و علوم قرآنی از کشور تانزانیا، «شیخ حسن المنصوری» مدرس قرآن، مؤسس و مدیر دارالقرآن عتبه حسینیه از کشور عراق و دکتر «ادگاردو روبین»(سهیل أسعد) مدرس و محقق، مبلغ بین‌المللی و فعال عرصه مجازی از کشور آرژانتین به‌عنوان داوران خارجی این دوره انتخاب و منصوب شدند.

همچنین «احمد ابوالقاسمی» مدرس علوم و فنون تلاوت قرآن کریم، داور و قاری بین‌المللی و مدیر سابق رادیو قرآن، استاد «حسین اسدی» مدرس و مبلغ فعال قرآنی در عرصه بین‌الملل، مدیر کل سابق قرآن و حدیث و عضو فعلی اندیشکده جامعةالمصطفی‌ العالمیه، «حجت‌الاسلام والمسلمین حسین سلیمانی» حافظ کل قرآن، مدیر و مدرس فعال در عرصه هنر و رسانه قرآنی و «حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی معینیان» مبلغ فعال در عرصه فضای مجازی و مدیرکل تبلیغ مجمع جهانی اهل‌بیت (علیهم السلام) به‌عنوان داورانی از جمهوری اسلامی ایران انتخاب و منصوب شدند؛ ریاست هیأت داوری نیز با استاد حسین اسدی خواهد بود.

لازم به ذکر است جایزه جهانی ۱۱۴ با هدف انتخاب برترین آثار تولیدی رسانه‌ای و فعالیت‌های قرآنی پیروان اهل‌بیت (علیهم‌السلام) به اهتمام مجمع جهانی اهل‌بیت (علیهم‌السلام) برگزار شده و بیش از ۱۳۰ شرکت کننده از بیش از ۴۰ کشور در این دوره شرکت کرده‌اند.

نخستین دوره جایزه جهانی ۱۱۴ ویژه انتخاب برترین آثار تولیدی رسانه‌ای و فعالیت‌های قرآنی پیروان اهل‌بیت (علیهم‌السلام) به اهتمام مجمع جهانی اهل‌بیت (علیهم‌السلام) از نیمه شعبان گذشته فراخوان خود را آغاز کرده و پس از دریافت بیش از ۵۰۰ اثر و فعالیت قرآنی از کشورهای مختلف جهان، پس از طی مراحل ارزیابی مقدماتی و نیمه‌نهایی در دبیرخانه به مرحله پایانی و اختتامیه خود نزدیک شده است.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس